Електронний каталог
радіореклама
Документи:
- Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 [Текст] // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 5-6. – С. 16-21.
- Радиореклама: неиспользованные резервы [Текст] // Маркетинг и реклама. – К., 2002. – №10. – С.5-50.
- Украинское радио: тенденции и прогнозы [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2018. – № 5 (90). – С. 34-39.
- Аврутина, К. Как организовать "внутреннее радио" в магазине? [Текст] / К. Аврутина // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 7. – С. 42-46.
- Ковальчук, С. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку [Текст] / С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 3. – С. 18-33.
- Суворов, О. С. Особливості використання результатів медіа-досліджень Київського радіоефіру [Текст] / О. С. Суворов // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №6(22). – С.47-51.
- Филиппова, И. Музыкальный капитал... и методы его защиты: (Звуковые товарные знаки) [Текст] / И. Филиппова // Маркетолог. – М., 2007. – № 11. – С. 6-7.
|