Електронний каталог
методи ціноутворення
Документи:
- Антонов, С. М. Визначення ринкової вартості цінних паперів: основні проблеми та шляхи їх вирішення [Текст] / С. М. Антонов, С. Є. Шишков // Економіка і прогнозування. – Київ, 2010. – № 1. – С. 67-98.
- Божков, Д. С. Особливості впливу різних видів маркетингу на ціноутворення [Текст] / Д. С. Божков // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 19. – С. 57-61.
- Волошина, І. Дискусійний характер моделей ціноутворення на фінансові інструменти [Текст] / І. Волошина // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2012. – № 7. – С. 99-104.
- Кириленко, О. Особливості ціноутворення на послуги з водопостачання та водовідведення [Текст] / О. Кириленко, В. Перевознюк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 70-79.
- Крючкова, І. Цінові процеси: аналіз та оцінка найближчих перспектив [Текст] / І. Крючкова, Л. Кузнецова // Бізнес консультант. – К., 2006. – № 9. – С. 10-15.
- Попов, Е. Ценообразование: методы управления цен и их класификация [Текст] / Е. Попов // Маркетинг. – М., 2002. – №5. – С.111-120.
- Попов, Е. Ценообразование: методы установления цен и их классификация [Текст] / Е. Попов, О. Крючкова // Маркетинг. – М., 2002. – №6. – С.102-114.
- Пунько, Б. М. Методологія зрівноваження ціни на земельні ресурси та встановлення нормативів екологічної плати за екстернальні впливи [Текст] / Б. М. Пунько // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2011. – № 11-12. – С. 72-75.
|