Електронний каталог
брендинг
Документи:
- Brands Point. Международная конференция по брендингу 2004 [Текст] : Видеозапись конференции. – 2004. – 14.85.
- Готель, де усім добре, як удома. Г/к "Братислава" [Електронний ресурс] [Текст]. – 2002.
- Конкурс "Бренд року" [Текст]. – 2002.
- Новые бизнес-технологии. Эффективный брендинг [Текст] : Разработка и управление брендом.Марочный капитал.Брендинг.Словарь основных терминов. – 2004. – 13.00.
- Создание торговой марки:опыт десяти наиболее успешных британских практиков [Текст] = Understanding Brands by 10 people who do / Под ред.Д.Коули.Пер.с англ. – М. : Имидж-Контакт;Инфра-М, 2002. – 216с. – (Современные консалтинговые технологии). – ISBN 5-94369-013-1(Имидж-Контакт);5-16-001326-1(Инфра-М) : 49.20.
- Macrae, C. World class brands [Text] [Текст] / C. Macrae. – Wokingham : Addison-Wesley Publ. Comp., 1991. – 196 p. – ISBN 0-201-54407-5 : 150,00.
- Аакер, Д. А. Создание сильных брендов [Текст] = Bulding strong brands / Д. А. Аакер ; Пер. с англ. – М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. – 440с. – (Бренд менеджмент). – ISBN 5-938-90003-4;0-029-00151-Х : 130.80.
- Авдан, О. Г. Брендинг в діяльності туристичних підприємств [Текст] [Текст] : автореферерат дис. ...канд. екон. наук / Авдан О. Г. ; 08.00.04-економіка та упр. п-вами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2015. – 22 с.
- Авдан, О. Г. Брендинг в діяльності туристичних підприємств [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Авдан О. Г. ; 08.00.04 - економіка та упр. п-вами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. С.В. Мельниченко. – Київ, 2015. – 198 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 173-185. - Дод.
- Маркетинг в отраслях и сферах деятельности [Текст] : Учебник для вузов обуч.по экон.спец. / В. А. Алексунин, Е. Н. Балыко, А. М. Годин, А. А. Година. – М. : Маркетинг, 2001. – 516с. – ISBN 5-94462-008-0 : 28.80.
- Антипов, К. В. Основы рекламы [Текст] [Текст] / К. В. Антипов. – Москва : Дашков и К, 2010. – 328с. – ISBN 9785394001901 : 89.90.
- Афанасьєва, О. П. Маркетингова політика підприємств на ринку м'яса та м'ясопродуктів [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Афанасьєва О. П. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Харків : ХДУХТ, 2016. – 20 с.
- Багаева, Т. Брендинг в оптике социологии [текст] [Текст] : монография / Т. Багаева. – Киев : Академвидав, 2017. – 342 с. – (Монограф). – Библиогр.: с. 273-301. – ISBN 978-966-8226-92-2 (серия); 978-617-572-102-5 : 150,00.
- Блажей, І. О. Екологічний брендинг меблевих підприємств України [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Блажей І. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2019. – 20 с.
- Бондаренко, О. С. Бренд стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : програма / Course Summary / О. С. Бондаренко, Н. В. Цимбаленко, І. В. Бродюк ; каф. маркетингу. – 15-33 / П21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Васильева, М. Бренд:сила личности [Текст] / М. Васильева, А. Надеин. – СПб. : Питер, 2003. – 202с. – (Деловой бестселлер). – ISBN 5-88782-373-9 : 24.00.
- Гладій, Х. Г. Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Гладій Х. Г. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – 20с.
- Горпинич, О. В. Соціологія [Електронний ресурс] [Текст] = Sociology : робоча програма/Course Outline / О. В. Горпинич, Н. Крохмаль ; каф. філософії, соціології та політології. – 01-64/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 24 с.
- Управління зовнішньоекономічною діяльністю [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. І. Дахно, Н. В. Альбіщенко, А. О. Жебровський, О. О. Кириленко ; За ред.І.І.Дахно. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 327с. – Бібліогр.:С.326-327. – ISBN 978-966-364-478-3;9789663644783 : 45,00.
- Кашпур, А. О. Управління репутацією підприємства в системі корпоративного брендингу [Текст] [Текст] : дис. ...д-ра філософії / Кашпур А. О. ; 075 Маркетинг; галузь знань 07 Управління та адміністрування; наук. кер. Є.В. Ромат. – Київ, 2020. – 251с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 216-229. - Дод.
- Козин, Л. В. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Козин Л. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2015. – 20 с.
- Котлер, Ф. Бренд-менеджмент в В2В-сфере [Текст] = B2B brand management / Ф. Котлер, В. Пферч ; Пер.с англ. – М.;СПб. : Вершина, 2007. – 430с. : илл.;табл. – Библиогр.:С.418-430. – ISBN 5-9626-0313-3;978-5-9626-0313-1;9785962603131 : 81,90.
- Кумбер, С. Брэндинг [Текст] [Текст] = Branding / С. Кумбер ; пер. с англ. – Москва : ИД "Вильямс", 2003. – 171 с. – ISBN 5-8459-0567-2 (рус.),1-8411-2410-9 (англ.) : 41.85.
- Лео, М. В. Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомості [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Лео М. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНУТД, 2011. – 19 с.
- ЛеПла, Ф. Интегрированный брендинг [Текст] = Integrated branding / Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; Пер.с англ.под ред.С.Г.Божук. – Санкт-Петербург;Москва : Нева;Олма-Пресс Инвест, 2003. – 320с. : ил. – ISBN 5-7654-2531-3;0-7494-3720-0(англ.) : 40.80.
- Україна: бренд-орієнтований розвиток [Текст] [Текст] : монографія / А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, Т. М. Мельник, ін. та. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 352 с. – Бібліогр.: с. 325-351. – ISBN 978-966-918-020-9 : 140.00.
- Нильсон, Т. Конкурентный брендинг [Текст] = Competitive branding : Заставьте чужой опыт работать на себя! / Т. Нильсон ; Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2003. – 208с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-154-9;0-471-98574 : 27.60.
- Пазюк, В. Л. Брендинг в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Пазюк В. Л. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприєсмствами (за видами екон. діяльн.). – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – 20 с.
- Пастухова, В. В ХХІ століття - з конкурентноспроможною продукцією [Електронний ресурс] [Текст] : Відеододаток до ситуаційної вправи V-2-031 / В. Пастухова, Н. Ткаченко ; Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні. – 2000.
- Плисенко, Г. П. Брендинг вищої освіти як інтегративна система реалізації конкурентних переваг [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Плисенко Г. П. ; 08.00.03 - економіка та упр. нац. госп-вом. – Київ : ВНЗ "Нац. акад. упр.", 2017. – 21 с.
- Посторонко, В. М. Маркетингове оцінювання конкурентного потенціалу підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Посторонко В. М. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Херсон : ХНТУ, 2013. – 20 с.
- Ромат, Є. В. Основи реклами [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Є. В. Ромат. – Київ : Студцентр, 2006. – 287с. : іл.;табл. – Бібліогр.: с. 281-287. – ISBN 966-7530-41-8 : 30.00.
- Темпорал, П. Эффективный бренд-менеджмент [Текст] = Advanced brand management / П. Темпорал ; Пер. с англ. – СПб. : Нева, 2004. – 286с. – ISBN 5-7654-3391-Х;0-471-47925-Х(англ.) : 27.12.
- Темпорал, П. Эффективный бренд-менеджмент [Текст] = Advanced brand management / П. Темпорал ; Пер.с англ.под ред.С.Г.Божук. – СПб. : Нева, 2003. – 320с. – ISBN 5-7654-2187-3;0-471-47925-Х(англ.) : 42.00.
- Траут, Дж. Волшебная лампа бизнесмена.Как стать маркетинговым гением [Текст] = A genie's wisdom / Дж. Траут ; Пер с англ. – СПб. : Питер, 2003. – 171с. : илл. – (Деловой бестселлер). – ISBN 5-94723-503-Х : 26.40.
- Угрімова, І. В. Формування механізму реструктуризації промислових підприємств (на прикладі м'ясопереробних підприємств України) [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.екон.наук / Угрімова І. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : ПВНЗ "Європ. ун-т", 2015. – 21 с.
- Файвішенко, Д. С. Оцінка ефективності брендингу на основі функціонального підходу [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Файвішенко Д. С. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Донецьк : ДНУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2011. – 20 с.
- Фокс, Дж.Дж. Как стать суперзвездой маркетинга [Текст] = How to became marketing superstar : Необычные правила,благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат / Дж.Дж. Фокс ; Пер.с англ. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. – 227с. – (Коротко и по делу). – ISBN 5-9614-0029-8(рус.);0-7868-6824-4(англ.) : 29.76.
- Фокс, Дж.Дж. Как стать суперзвездой маркетинга [Текст] = How to became marketing superstar : Необычные правила,благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат / Дж.Дж. Фокс ; Пер.с англ. – М. : Альпина Паблишер, 2003. – 231с. – (Коротко и по делу). – ISBN 5-94599-069-8(рус.);0-7868-6824-4(англ.) : 31.20;35.64.
- Чепеленко, А. М. Бренд-стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : робоча програма/Course Outline / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 52-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 23 с.
- Чепеленко, А. М. Бренд-стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : робоча програма/Course Outline / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 53-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 23 с.
- Чепеленко, А. М. Бренд-стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : програма/Course Summary / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 33-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 18 с.
- Чепеленко, А. М. Бренд-стратегії [Електронний ресурс] [Текст] = Brand Strategy : програма/Course Summary / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 36-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 18 с.
- Чепеленко, А. М. Брендинг [Електронний ресурс] [Текст] = Branding : робоча програма/Course Outline / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 41-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 29 с.
- Чепеленко, А. М. Брендинг [Електронний ресурс] [Текст] = Branding : програма/Course Summary / А. М. Чепеленко ; каф. маркетингу. – 34-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 24 с.
- Шарков, Ф. И. Магия бренда: Брендинг как маркетинговая коммуникация [Текст] [Текст] : учебное пособие / Ф. И. Шарков. – Москва : Альфа-Пресс, 2006. – 267 с. – Библиогр.: с. 265-267. – ISBN 5-94280-171-1 : 52.00.
- Швець, О. О. Роль брендингу в забезпеченні успішного функціонування підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Швець О. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприєсмствами (за видами екон. діяльн.). – Херсон : ХНТУ, 2017. – 20 с.
- Шульгіна, Л. М. Брендинг: теорія та практика (на прикладі об`єктів комерційної нерухомості) [Текст] [Текст] : моногр. / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео. – Київ : КНТЕУ, 2011. – Бібліогр.: с. 161 - 173. – ISBN 978-966-308-398-8 : 40,00.
- Шульц, Д. Е. Как нас обманывают маркетологи, бренд-менеджеры и рекламные агенства. Правда и вымыслы о брендинге [Текст] [Текст] = Brand babble / Д. Е. Шульц, Х. Ф. Шульц ; [пер. с англ. В.В. Волкова]. – Москва : РИПОЛ классик, 2008. – 255 с. : ил. – ISBN 9785386007843 : 79.85.
- Шуст, Н. Б. Соціологія брендингу [Електронний ресурс] [Текст] = Sociology of Branding : програма/Course Summary / Н. Б. Шуст, О. В. Горпинич ; каф. філософії, соціології та політології. – 37-64/П22. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 23 с.
1
2
|