Електронний каталог
оцінка ринкового потенціалу
Документи:
- Zarzecki, D. Valuing Internet companies. Selected issues [Text] [Текст]. Part III : Enterprise management - new trends, concepts and perspectives / D. Zarzecki // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 271-279.
- Аткина, Н.А. и др. Стратегическое планирование использования рыночного потенциала предприятия [Текст] / Н.А. и др. Аткина // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2003. – №2. – С.3-12.
- Соколов, А. Обзор рынка печенья Украини [Текст] / А. Соколов // Хлебный и кондитерский бизнес/ Хлебный бизнес. – Київ, 2018. – № 7. – С. 16-20.
- Юлдашева, О. У. Исследование и отбор региональных рынков [Текст] / О. У. Юлдашева // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – М., 2002. – №6. – С.4-10.
|