Електронний каталог
маркетингова політика
Документи:
- Замаринованная отрасль. Обзор рынка плодоовошной консервации [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 10. – С. 36-45.
- Макароны стремятся на экспорт [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 5. – С. 22-34.
- Сами с соусами. Обзор рынка белых, красных, соевых и горчичных соусов Украины [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 11-12. – С. 52-61.
- Стимулирование сбыта: (Маркетинговая политика) [Текст] // Торговое дело. – К., 2006. – № 10. – С. 82-87.
- Тихая охота. Обзор рынка грибов [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 1-2. – С. 58-65.
- Яйца требуют качества. Яичная отрасль остается импортозависимой из-за недостаточной переработки собственной продукции [Текст] // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2011. – № 6. – С. 36-44.
- Алексеев, В. Новая маркетинговая полытика Quectel: беспроводные модули в комплекте с антеннами [Текст] / В. Алексеев // Chip news Украина / Инженерная микроэлектроника. – Київ : ООО"Булавиа-Посад", 2021. – № 9. – С. 76-83.
- Банчева, А. А. К вопросу о маркетинговой политике предприятия (маркетинговая политика в теории и практике) [Текст] / А. А. Банчева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 6 (86). – С. 14-22.
- Борисенко, Л. Маскарад успіху. Маркетинговий консалтинг в Україні [Текст] / Л. Борисенко // Консалтинг в Україні. – К., 2006. – № 12. – С. 12-15.
- Бугаєнко, С. А. Формування механізмів маркетингової політики розподілу продовольчих товарів харчових підприємств в Україні [Текст] / С. А. Бугаєнко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 15. – С. 91-93.
- Галицкий, Е. Основные принципы маркетингового подхода к ведению бизнеса [Текст] / Е. Галицкий // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 32-35.
- Граніш, С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій [Текст] / С. Граніш // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 36-41.
- Гришин, В. В. Антикризисная коррекция маркетинговой политики несетевого торгового предприятия [Текст] / В. В. Гришин // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 5 (79). – С. 4-13.
- Данилова, Л. Л. Маркетинговая ценовая политика [Текст] / Л. Л. Данилова // Маркетинг и реклама. – Х., 2006. – № 4. – С.25-32.
- Доронін, В. В. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України [Текст] / В. В. Доронін // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 5 (63). – С. 29-31.
- Дэвис, Дж. Практическое руководство по измерению эффективности маркетинга [Текст] / Дж. Дэвис // Маркетинг и маркетинговые исследования. – Москва, 2009. – № 4. – С. 318-329.
- Заколодяжний, В. О. Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні [Текст] / В. О. Заколодяжний // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 9. – С. 71-74.
- Каправий, В. В. Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів на наданні послуг класу "люкс" [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 6. – С. 105-109.
- Карпова, С. Формирование инновационной маркетинговой политики современных ТНК [Текст] / С. Карпова // Маркетинг. – Москва, 2009. – № 6 (109). – С.24-32.
- Кірносова, М. Ефективний маркетинг етикетки для лакофарбової продукції: аналіз за кольорами та шрифтами [Текст] / М. Кірносова // Управління якістю. – Київ : ТОВ "Тех Медіа Груп", 2020. – № 9. – С. 42-51.
- Лебедько, С. Выставки как маркетинговый инструмент продвижения продукции на внешние рынки [Текст] / С. Лебедько // Економічний часопис-ХХІ. – М., 2002. – №10. – С.48-52.
- Магалецький, А. В. Теоретичні основи формування маркетингової політики [Текст] / А. В. Магалецький // Економіка та держава. – К., 2008. – № 9. – С. 53-54.
- Магалецький, Г. Маркетингова політика підприємств готельного господарства України [Текст] / Г. Магалецький, А. Магалецький // Персонал. – Київ, 2010. – № 3-4 (147-148). – С. 80-85.
- Мусієнко, В. Д. Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст] / В. Д. Мусієнко, К. О. Шульга // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 10. – С. 44-48.
- Перетятько, А. Ю. Організація маркетингової політики у складі економічної політики підприємства [Текст] / А. Ю. Перетятько, О. М. Таряник, Т. В. Колодяжна // Економіка, фінанси, право. – К., 2007. – № 1. – С. 10-17.
- Пімоненко, Т. Оцінювання рівня доброчесності маркетингової політики промоції зеленого бренду країни як каталізатора зеленого інвестування [Текст] / Т. Пімоненко, О. Люльов, Я. та ін. Ус // Вісник економіки (Тернопільського національного економічного університету.). – Тернопіль : Тернопільський НЕУ, 2023. – № 2. – С. 188-203.
- Сохацька, О. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингу [Текст] / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2014. – № 1. – С. 100-110.
- Ткачук, Т. Маленькие Муки. Обзор рынка муки [Текст] / Т. Ткачук // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 7. – С. 46-50.
- Ткачук, Т. Слабое звено. Обзор рынка слабоалкогольных напитков [Текст] / Т. Ткачук // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2010. – № 8. – С. 22-31.
- Тодорова, О. Корпоративный сайт. Мелочи, способные повлиять на результат [Текст] / О. Тодорова // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 8. – С. 44-48.
- Шевченковская, А. Брендостроением по унификации [Продвижение унифицированных продуктов питания] [Текст] / А. Шевченковская // Продукты питания. – К., 2004. – №23-24. – С.14-16.
- Щербина, М. В. Маркетинговая политика компаний - "локомотивов" рынка экокосметики [Текст] / М. В. Щербина, Д. Д. Федорова // Мир новой экономики. – Москва : Финансовый Ун-т при правительстве РФ, 2014. – №4. – С. 58-62.
- Ягельська, К. Маркетингова політика фермерських господарств в Україні [Текст] / К. Ягельська, Л. Василишина // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 5(151). – С. 68-88. – (Економічні науки).
|