Електронний каталог
маркетинговий аналіз
Документи:
- Эффективные маркетинговые инструменты в банковском секторе [Текст] // Финансовая консультация. – К., 2002. – №23-24. – С.4-39.
- Fuchs, M. Strategy development in tourism destinations [Текст] : a DEA (approach / M. Fuchs // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 52-73.
- Азоев, Г. Маркетинговый анализ рынков нанопродуктов (результаты аналитического проекта) [Текст] / Г. Азоев // Маркетинг. – Москва, 2009. – № 5 (108). – С. 3-23.
- Гайдаенко, Т. А. Проблемы применения методики анализа маркетинговой среды предприятия [Текст] / Т. А. Гайдаенко // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – М., 2003. – №5. – С.108-127.
- Гончар, В. Г. Дослідження пропозиції конкурентних підприємств, як одна з основ маркетингового аналізу та забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства: характеристика підприємств галузі медитативних практик в США [Текст] / В. Г. Гончар // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2016. – № 10. – С. 10-21.
- Збойков, В. Какой из сапфиров настоящий? Мониторинг рынка ювелирных камней [Текст] / В. Збойков // Ювелирное обозрение+DIGEST. – М., 2007. – № 1. – С.28-31. – Продолжение. Начало,2006 № 11.
- Ибрагимова, Р. Маркетинговый анализ развития предприятия: глобальный подход [Текст] / Р. Ибрагимова // Маркетинг. – М., 2004. – №4. – С.35-45.
- Ишалева, О. Маркетинговый анализ в стратегическом управлении [Текст] / О. Ишалева // Маркетинг. – М., 2007. – № 5. – С. 18-32.
- Лазаренко, В. І. Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України [Текст] / В. І. Лазаренко // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2019. – № 5. – С. 106-114.
- Мудрак, Р. П. Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [Текст] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 8. – С. 69-84.
- Наторіна, А. О. Маркетинговий аналіз кон'юнктури ринку соняшникової олії в Україні [Текст] / А. О. Наторіна // Економіка АПК. – Київ, 2014. – № 6 (236). – С. 70-73.
- Соснюк, О. Семиотический анализ визуальных образов в качественных исследованиях [Текст] / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2011. – № 1 (44). – С. 29-35.
- Стефанишин, В. Побудова функціонуючої системи маркетингового бізнес-аналізу [Текст] / В. Стефанишин // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 5 (57). – С. 22-26.
- Чикунова, Е. П. Маркетинговый анализ как сопутствующая аудиту услуга [Текст] / Е. П. Чикунова // Аудитор. – М., 2002. – №11. – С.14-18.
|