Електронний каталог
цінова стратегія
Документи:
- Ценовая ситуация на масличном рынке Украины в 2011/12 МГ и в начале 2012/13 МГ [Текст] // Масложировой комплекс. – Київ, 2012. – № 4 (39). – С. 20-22.
- Андрейченко, П. Методы определения цены, основанные на анализе затрат [Текст] / П. Андрейченко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2009. – № 6. – С. 86-87.
- Антонова, Н. С. Ценовая политика как инструмент управления продажами в розничной торговле [Текст] / Н. С. Антонова // Управление продажами. – Москва, 2013. – № 3 (70). – С. 162-172.
- Безкоровайна, С. В. Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства [Текст] / С. В. Безкоровайна // Актуальні проблеми економіки. – К., 2003. – №2(20). – С.49-52.
- Гнатик, І. І. Теоретичні основи формування цінової політики комерційного банку [Текст] / І. І. Гнатик // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2014. – № 1. – С. 33-36.
- Длігач, А. О. Формування маркетингової цінової стратегії [Текст] / А. О. Длігач // Актуальні проблеми економіки. – К., 2005. – № 12(54). – С.80-93.
- Кліонський, О. М. Формування ситуаційної моделі управління цінами в системі міжнородного маркетингу аеропортів [Текст] / О. М. Кліонський // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 19. – С. 73-79.
- Козлова, В. Цена как индикатор состояния процессов компании: За что всегда готов платить потребитель? [Текст] / В. Козлова // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2009. – № 7. – С. 20-25.
- Корінєв, В. П. Основні підходи до формування ціни на ринку риби та морепродуктів України [Текст] / В. П. Корінєв, І. І. Корман // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2012. – № 4 (67). – С. 116-120.
- Михайлова, Е. Секретное оружие маркетинга: ценообразование [Текст] / Е. Михайлова // Мое дело. Магазин. – Москва, 2012. – № 3 (141). – С. 34-39.
- Михайлова, Е. Секретное оружие маркетинга: ценовые стратегии [Текст] / Е. Михайлова // Мое дело. Магазин. – Москва, 2012. – № 4 (142). – С. 30-35.
- Нифаева, О. В. Цели, принципы и стратегические подходы в ценообразовании [Текст] / О. В. Нифаева, А. Н. Горностаева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 2 (82). – С. 68-75.
- Петров, В. Товарні потоки в торгівельній мережі. Контроль та редагування [Текст] / В. Петров // Довідник економіста/Справочник экономиста. – Київ, 2019. – № 9. – С. 50-57.
- Побережний, С. Стратегія в ціноутворенні [Текст] / С. Побережний // Справочник экономиста. – Київ, 2018. – № 7. – С. 36-41.
- Тарнавский, В. Всему на свете есть цена: (Ценовая стратегия: выбор своего места на рынке) [Текст] / В. Тарнавский // Новый маркетинг. – К., 2003. – №2. – С.30-36.
|