Електронний каталог
промисловий маркетинг
Документи:
- Андруцкая, В. Л. Важнейшие инструменты маркетинга в В2В [Текст] / В. Л. Андруцкая // Лакокрасочные материалы и их применение. – Москва, 2011. – № 9. – С. 22-25.
- Блонський, А. І. Роль маркетингу відносин у сучасному промисловому маркетингу [Текст] / А. І. Блонський // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2012. – № 5 (68). – С. 111-115.
- Весперіс, С. З. Парадигма промислового маркетингу [Текст] / С. З. Весперіс, О. П. Луцій // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2010. – № 5. – С. 121-125.
- Зозульов, О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [Текст] / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 3 (78). – С. 41-48.
- Кондратюк, Д. М. Розробка бренд-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2016. – № 1. – С. 37-40.
- Костянчук, К. В. Дослідження доцільності виведення на ринок нового товару [Текст] / К. В. Костянчук, О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 9. – С. 46-58.
- Котов, В. Природа, сущность и особенности промышленного маркетинга [Текст] / В. Котов // Маркетинг. – 2003. – №1. – С.109-122.
- Кушнерук, А. С. Теоретичні засади державної політики промислового розвитку на сазадах маркетингу [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 9 (135). – С. 86-93.
- Мадзігон, В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 3 (129). – С. 101-109.
- Рыжикова, Т. Стратегии промышленного маркетинга предприятий [Текст] / Т. Рыжикова // Маркетинг. – М., 2007. – № 5. – С. 33-49.
- Сергеева, О. Закупка и поведение покупателей во время осуществления промышленной покупки [Текст] / О. Сергеева // Маркетинг и реклама. – Х., 2005. – №1. – С.18-25.
|