Електронний каталог
маркетинг в туризмі
Документи:
- География международного туризма:Страны СНГ и Балтии [Текст] : Учеб.пособие / Авт.-сост. Л.М.Гайдукевич,С.А.Хомич,Я.И.Аношко. – Мн. : Аверсэв, 2004. – 252с. – (Учебник высшей школы). – ISBN 985-478-277-8 : 28.92;32.40.
- Европейский гостиничный маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для студ.и выпускников школ гостинич.и ресторан.бизнеса в Европе/Пер.с англ. / Пер.с англ. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 222с. – ISBN 90-5720-0236;5-279-02451-1 : 31.20;30.00.
- Европейский гостиничный маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для студентов и выпускников школ гостинич.и ресторан.бизнеса в Европе / Пер.с англ. – М. : Финансы и статистика, 2003. – 222с. – ISBN 90-5720-0236;5-279-02451-1 : 35.28.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Ю.Б.Забалдіна, О.В.Полтавська. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 96 c. – Бібліогр.:с.95-96. – 32.00.
- Маркетинг послуг [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.:Л.Л.Данілова,Н.А.Даниленко.Кафедра маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2008. – 65с. – Бібліогр.:С.73-75. – 10.69.
- Маркетинг товаров и услуг [Электронный ресурс] [Текст] : интерактивный учебный курс; мультимедийное издание / TeachPro. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006. – 128,80. – Систем. требования: Windows 98/Me/2000/XP; Pentium - II; Internet Explorer 4.0 и выше; 64 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM; наушники или колонки.
- Маркетинг туристичного бізнесу [Текст] [Текст] : навч. посіб. – 2-ге вид., переробл. і допов. – Київ : Кондор, 2018. – 335 с. – Бібліогр.: с. 331-335. – ISBN 978-966-351-366-9 : 280.00.
- Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 535 с. – Бібліогр.: в кінці розд.. – ISBN 978-617-673-192-4 : 290.00.
- Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Київ : Центр учбової літератури, 2018. – 535 с. – Бібліогр.: в кінці розд.. – ISBN 978-617-673-192-4 : 290.00.
- Маркетинг у туризмі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Ю.Б. Забалдіна, Н.О. Роскладка, Т.П. Дупляк, В.В. Білик; каф. туризму та рекреації. – Київ : КНТЕУ, 2020. – 264 с. – Бібліогр.: с. 262-264. – 63.00.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Програма дисципліни для студентів професійного спрямування "Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент туристичної індустрії" / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. В.В. Білик, Л.М. Шульгіна. – 838/06 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 10 c. – 2,58.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Робоча програма / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. В.В. Білик. – 875/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 22 c. – 4,52.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Збірник тестових завдань / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; авт. Л.М. Шульгіна, В.В. Білик, Л.М. Гопкало, О.В. Полтавська. – 851/09 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 38 c. – 10,53.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Л.М. Шульгіна; Каф.готельно-ресторанного та тур. бізнесу. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 99 c. – 24.35.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Методичні рекомендації до самостійної роботи для студентів спеціальності "Менеджмент організацій", спеціалізації "Менеджмент туристичної індустрії" / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. В.В. Білик. – 415/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 26 c. – 2,80.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Збірник ситуаційних вправ з дисципліни для студентів професійного спрямування 6.050201"Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент туристичної індустрії" / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. Л.М.Гопкало. – 468/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 22 c. – 4,11.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Опорний конспект лекцій для студентів факультету громадського харчування,готельного господарства і туризму денної та заочної форм навчання / Уклад.Л.М.Шульгіна. – К. : КНТЕУ, 2002. – 80с. – 4.91.
- Менеджмент в індустрії гостинності: теорія та реалії бізнесу [Текст] [Текст] : зб. наук.ст.студ.,які здобув.освіт.-кваліф.рівень магістра за напрямом підготов."магістр" спец. 8.050201.04 "Менеджмент готел.-ресторан. бізнесу" та 8.050201.02 "Менеджмент туристичної індустрії". Ч.2 / [редкол.: А.А. Мазаракі, Т.І. Ткаченко, Л.М. Гопкало та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 384с. – 42.34.
- Основи туризмознавства [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій для студ. спец. 050201 "Менеджмент організацій" спеціалізацій 7.050201.02 "Менеджмент туристичної індустрії",7.050201.04 "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / уклад. Г.І.Михайліченко. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 99с. – 9.31.
- Стартап-менеджмент в туризмі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: С.С. Кравцов; каф. туризму та рекреації. – Київ : КНТЕУ, 2020. – 108 с. – Бібліогр.: с. 108. – 52.00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : програма / авт. М.Г. Бойко, Л.В. Романчук; КНТЕУ, Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – 359/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 14 c. – 14,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. М.Г. Бойко, Л.В. Романчук; КНТЕУ, Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – 463/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 30 c. – 28,00.
- Туристичний бізнес: виклики та можливості розвитку [Текст] [Текст] : зб.наук.ст.студ.заоч. форми навч., які здобувають освіт. ступінь "магістр" спец. 073 "Менеджмент" та 242 "Туризм". Ч.1 / А.А. Мазаракі (відп.ред.), Т.І. Ткаченко, Г.І. Михайліченко та ін. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 138 с. – 150.00.
- Туристичний бізнес: виклики та можливості розвитку [Текст] [Текст] : зб.наук.ст.студ. ден. форми навч., які здобувають освіт. ступінь "магістр" спец. 073 "Менеджмент" та 242 "Туризм". Ч.2 / А.А. Мазаракі (відп.ред.), Т.І. Ткаченко, Г.І. Михайліченко та ін. – Київ : КНТЕУ, 2021. – 138 с. – 90.00.
- Туристичні дестинації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.:Т.І. Ткаченко, Ю.Б. Забалдіна; каф. туризму та рекреації. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 87 с. – Бібліогр.: с. 86-87. – 37.00.
- Туристичні дестинації [Текст] [Текст] : монографія / авт.:А.А. Мазаракі, Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко, та ін.;за заг. ред. А.А. Мазаракі. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 388 с. – Бібліогр.: с. 359-362. – ISBN 978-966-629-630-9 : 77.00.
- Туристичні кластери [Текст] [Текст] : монографія / авт.:А.А. Мазаракі, С.В. Мельниченко, Т.І. Ткаченко та ін.; за ред. А. А. Мазаракі. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 183 с. – Бібліогр.: в кінці розд.. – ISBN 978-966-629-947-8 : 80.00.
- Adamczyk, G. Podstawy marketingu produktu [Text] [Текст] : wybrane zagadnienia : materialy pomocnicze do wykladow i cwiczen / G. Adamczyk, R. D. Tauber ; Wyzsza Szkola Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. – Poznan : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2011. – 136 s. – ISBN 978-83-88537-97-4 : 250,00.
- Lanquar, R. Le marketing touristique [Текст] / R. Lanquar, R. Hollier. – Paris : PUF, 2002. – 126 p. – (Que sais-je?; 1911). – ISBN 2-13-052055-3 : 52.00.
- Roth, P. Touristik - Marketing [Текст] : das marketing der tourismus-organizationen, verkehrstrager, reiseveranstalter und reiseburos / P. Roth, A. Schrand. – Munchen : Verlag Franz Vahlen GmbH, 1992. – 414 s. – ISBN 3-8006-1564-9.
- Балабанов, И. Т. Экономика туризма [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / И. Т. Балабанов, А. И. Балабанов. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 174с. – ISBN 5-279-02027-3 : 20.40.
- Проблеми мiжнародного туризму [Текст] : Збірник наукових статей / О. О. Бейдик, М. Ф. Дмитрієнко, Ю. О. Карягін, М. П. Крачило. – К. : ЧАС ПIК, 1997. – 264с. – ISBN 966-7246-11-6 : 5.00;8.50.
- Білик, В. В. Стратегічний маркетинг в туризмі (Електронний ресурс) [Текст] : метод. рек. до самост.роботи студ. / В. В. Білик ; каф. туризму та рекреації. – ПП 03-42 / 22. – Київ : ДТЕУ, 2022. – 26 с.
- Бойко, М. Ціннісно орієнтоване управління [Електронний ресурс] [Текст] = Value-Oriented Management : робоча програма/Course Outline / М. Бойко, Л. Романчук ; каф. менедж. готел.-ресторан. бізнесу. – 12-44/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 17 с.
- Бойко, М. Ціннісно орієнтоване управління [Електронний ресурс] [Текст] = Value-Oriented Management : програма/Course Summary / М. Бойко, Л. Романчук ; каф. менедж. готел.-ресторан. бізнесу. – 08-44/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 15 с.
- Бойко, М. Ціннісно орієнтоване управління [Електронний ресурс] [Текст] = Value-Oriented Management : програма/Course Summary / М. Бойко, Л. Романчук ; каф. менедж. готел.-ресторан. бізнесу. – 13-44/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 20 с.
- Бриггс, С. Маркетинг в туризме [Текст] / С. Бриггс. – Пер. со 2-го англ.изд. – К. : Знання-Прес, 2005. – 358с. – (Европейский маркетинг). – ISBN 966-311-032-5(рус.);0-7494-3469-4(англ.) : 35.00.
- Буторова, Н. В. Менеджмент и маркетинг иностранного туризма: обслуживание зарубежных туристов в России [Текст] : Учеб.пособие. Ч.1 / Н. В. Буторова. – М. : Советский спорт, 1999. – 107с. – ISBN 5-85009-584-5 : 14.40.
- Воронкова, Л. П. История туризма [Текст] : Учеб.пособие / Л. П. Воронкова. – М.;Воронеж : Московский психолого-социалистический институт;Модэк, 2001. – 304с. – (Культура и туризм). – ISBN 5-89502-254-5 : 31.20.
- Восколович, Н. А. Маркетинг туристских услуг [Текст] : Учеб.пособие / Н. А. Восколович. – М. : Теис, 2001. – 167с. – ISBN 5-7218-0374-6 : 18.00.
- Розвиток туризму в Украіні.Проблеми і перспективи [Текст] : Збірник наукових статей / І. П. Гаврилишин, М. П. Крачило, О. І. Лугова, Г. П. Науменко. – К. : Слов'янський дiалог, 1995. – 244с. – ISBN 5-85468-032-7 : 450000.00;4.40.
- Гаврилюк, С. П. Конкурентоспроможність підприємств у сфері туристичного бізнесу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освіт.-профес.прогр.магістра зі спеціальності "Менеджмент організацій" / С. П. Гаврилюк. – К. : КНТЕУ, 2006. – 180с. : табл. – Бібліогр.:С.169-172. – ISBN 966-629-205-Х : 19.94; 20.00; 18.00.
- Гаврилюк, С. П. Конкурентоспроможність підприємств у сфері туристичного бізнесу [Текст] [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освіт.-профес.прогр.магістра зі спеціальності "Менеджмент організацій" / С. П. Гаврилюк. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 180с. : табл. – Бібліогр.:С.169-172. – ISBN 966-629-205-Х : 21,16.
- Гурджиян, К. В. Формування туристичними підприємствами лояльності споживачів [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Гурджиян К. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2014. – 20 с.
- Гурджиян, К. В. Формування туристичними підприємствами лояльності споживачів [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Гурджиян К. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. І.О. Бучацька. – Київ, 2014. – 229 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: 206-229. - Дод.
- Академия рынка:маркетинг [Текст] / А. Дайан, Ф. Букерель, Р. Ланкар, Р.и др. Оллье. – М. : Экономика, 1993. – 572с. – ISBN 5-282-01793-8 : 137.00.
- Дашкова, Т. Л. Маркетинг в туристическом бизнесе [Текст] [Текст] : учеб.пособие / Т. Л. Дашкова. – Москва : Дашков и К, 2010. – 72с. – ISBN 9785394007828 : 25.00.
- Дурович, А. П. Маркетинг в туризме [Текст] [Текст] : учеб.пособие / А. П. Дурович. – Москва : Инфра-М, 2010. – 316с. – (Высшее образование). – ISBN 9785160037110 : 145.10.
- Дурович, А. П. Маркетинг в туризме [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / А. П. Дурович. – 2-е изд., перераб. и доп. – Мн. : Новое знание, 2001. – 496с. – 33.72.
- Дурович, А. П. Маркетинг в туризме [Текст] : Учеб.пособие для вузов / А. П. Дурович ; Под общ.ред.З.М.Горбылевой. – Мн. : Экономпресс, 1998. – 400с. – ISBN 985-6479-06-1 : 15.30.
1
2
|