Електронний каталог
Класифікатори
І
інформаційні продукти
Документи:
Галіцин, В. К.
Модель ціноутворення інформаційних продуктів в системі маркетингу фірми [Текст] / В. К. Галіцин, Н. І. Вовчук // Маркетинг в Україні. – К., 2003. – №3. – С.30-32.
Грузіна, І. А.
Соціально-економічний розвиток регіонів в умовах формування інформаційного ринку [Текст] / І. А. Грузіна, Т. Г. Молодченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 6. – С. 83-88.
Измайлова, Е. В.
Информация в коммерческих отношениях [Текст] / Е. В. Измайлова // Вестник Московского университета. Сер.11. Право. – М., 2005. – №1. – С.62-79. – (Серия 11: Право).
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'