Електронний каталог
Корольчук О.П.
Документи:
- Дослідження основних стратегій підвищення якості освіти в КНТЕУ [Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний). №542/33 / О. П. Корольчук (кер.НДР), Ю. Кулагін, В. Малько [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України , КНТЕУ. – Київ, 2008. – 286 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. - Дод.
- Економіка та організація рекламного бізнесу [Текст] : Опорний конспект лекцій дисципліни для студентів окр "бакалавр" напряму підгот. "Економіка та п-во"проф. спрямування 6.050108 "Маркетинг" із варіатив. компонентою 6.050108.02"Реклам. бізнес" / Уклад.:Л.М.Шульгіна,О.П.Корольчук,О.А.Чижевська. – К. : КНТЕУ, 2005. – 131с. – 10.97.
- Економічна безпека України в умовах глобалізаційних викликів [Текст] [Текст] : монографія / за ред. А.А.Мазаракі; авт.:[ А.А.Мазаракі, О.П.Корольчук, Т.М. Мельник та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 718с. – ISBN 978-966-629-463-3 : 95.00.
- Економічні дослідження (методологія,інструментарій,організація,апробація) [Текст] [Текст] / авт.: В.М.Геєць, А.А.Мазаракі, О.П.Корольчук [та інші ]; за ред. А.А.Мазаракі. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 280с. – ISBN 978-966-629-431-2 : 48.68.
- Економічні дослідження (методологія, інструментарій, організація, апробація) [Текст] [Текст] / авт.: В.М.Геєць, А.А.Мазаракі, О.П.Корольчук [та ін.]; за ред. А.А.Мазаракі. – вид. 2-ге, допов. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 295с. – Бібліогр.: с. 283-295. – ISBN 978-966-629-494-7 : 60.00.
- Економічні дослідження (методологія, інструментарій, організація, апробація) [Текст] [Текст] / авт.: В.М.Геєць, А.А.Мазаракі, О.П.Корольчук [та ін.]; за ред. А.А.Мазаракі. – вид. 2-ге, допов. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 295с. – Бібліогр.: с. 283-295. – ISBN 978-966-629-494-7 : 55.00.
- Комерційна логістика [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.:О.П.Корольчук, Т.Д.Москвітіна, В.М.Торопков, В.В. Черепов; Каф. торговельного підприємництва. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 86 c. – 25.00.
- Маркетинг [Текст] : програма з дисципліни для студентів ОКР "Бакалавр" професійного спрямування 6.050201 "Менеджмент організацій" варіативної компоненти 6.05020102 "Менеджмент туристичної індустрії" та 6.05020104 "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / уклад.: О.П.Корольчук, Л.М.Шульгіна, О.А.Чижевська; Каф.маркетингу та комерційної діяльності. – 259/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 13 с. – 4.37.
- Методологія дослідження світових інтелектуальних технологій та їх впровадження в систему вищої освіти України [Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / О.П.Корольчук (кер.НДР), Ю. І. Кулагін, М. В. Ліпін [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України [та ін.]. – Київ, 2010. – 127 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.
- Проектування торговельних об'єктів [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. А.А. Мазаракі, О.П. Корольчук, С.Л. Шаповал [та ін.]; КНТЕУ, Каф. торгов. підприємництва, к-ра інжен.-техн. дисциплін. – 774/10 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 38 c. – 14,00.
- Робоча програма дисципліни "Маркетинг" [Текст] : для студентів ОКР "бакалавр", напряму підготовки "Економіка і підприємництво" / уклад. В.В. Мова, О.П. Корольчук, В.В. Ортинська та ін.; Каф. маркетингу. – 22/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 15 c. – 1,86.
- Korolchuk, O. Commercial logistics as the effective instrument of raising enterprise competitiveness [Text] [Текст] = Комерційна логістика як ефективний інструмент підвищення конкурентноспроможності торговельного підприємства / O. Korolchuk, T. Moskvitina // Facing the challenges of the future [Text]. – Bucharest : A.S.E., 2010. – Vol. II. – P. 700-705.
- Банько, В. Г. Вдосконалення технологічних процесів на товарних складах [Текст] : Текст лекции / В. Г. Банько, О. А. Чижевська, О. П. Корольчук. – К. : КТЕІ, 1993. – 36с. – ISBN 5-7707-3282-2 : 4.00.
- Маркетинг [Текст] : Опорний конспект лекцiй для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання / I. I. Корольков, В. В. Ортинська, О. М. Мельникович, О. П. Корольчук ; За заг.ред.І.І.Королькова. – К. : КДТЕУ, 1999. – 189с. : табл. – Бібліогр.:С.186-189. – 6.00.
- Корольчук, О. Формування франчайзинових мережевих структур та їхня економічна ефективність [Текст] / О. Корольчук // Вісник КНТЕУ. – К., 2007. – № 1. – С. 75-86.
- Корольчук, О. І ринок тримається на національній ідеї [Текст] / О. Корольчук, М. Поночовний // Освіта. – 2004. – №28(5104). – С.6-7.
- Корольчук, О. Організаційно-виховна робота серед студентів [Текст] / О. Корольчук, М. Поночовний // Освіта. – К., 2004. – №4(5080). – С.8-9.
- Корольчук, О. П. Розвиток в Україні вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відносин [Текст] / О. П. Корольчук // Регіональна економіка. – К., 2003. – №3. – С.114-119.
- Корольчук, О. П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні [Текст] : Монографія / О. П. Корольчук. – К. : КНТЕУ, 2004. – 216с. – Бібліогр.:С.208-216. – ISBN 966-629-129-0 : 15.01;19.75; 19.40; 19.50.
- Корольчук, О. П. Франчайзинг (теорія,методологія,практика) [Текст] [Текст] : Монографія / О. П. Корольчук. – К. : КНТЕУ, 2006. – 206с. – Бібліогр.:С.200-206. – ISBN 966-629-273-4 : 31,73;18.92.
- Корольчук, О. П. Маркетингова товарна політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. П. Корольчук, І. Р. Лошенюк, Г. В. Любківська. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 345 с. – Бібліогр.: с. 338-345. – ISBN 978-966-629-511-1 : 65.00.
- Корольчук, О. П. Маркетинг. Ситуативні, творчі та контрольні завдання [Текст] : практикум / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна. – 238/03 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2003. – 259 с. – 14.11.
- Корольчук, О. П. Маркетинг.Ситуативні творчі та контрольні завдання [Текст] : Практикум / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна. – К. : КНТЕУ, 2003. – 259с. – ISBN 966-629-069-3 : 14.11;18.00.
- Біографічний довідник [Текст] [Текст] : Ректори,проректори,декани,завідувачі кафедр,професори / А. А. Мазаракі, О. П. Корольчук, В. Д. Кучеренко, М. І. Поночовний. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 222с. : іл. – ISBN 966-629-221-1 : 53.76.
|