Електронний каталог
підготовка студентів
Документи:
- "Дебатна Академія" відкрила перший дебатний клуб [Текст] // Освіта. – К., 2009. – № 5-6. – С. 1.
- Банщиков, П. Модель тренінгу з 1 С: інструмент підготовки студентів і підвищення кваліфікації менеджменту компаній [Текст] / П. Банщиков // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2016. – № 7-8. – С. 4-11.
- Вакарчук, І. Якість освіти і вільна траєкторія студента [Текст] / І. Вакарчук // Освіта України. – К., 2009. – № 33-34. – С. 1, 7.
- Организационное и методическое обеспечение итоговой аттестации выпускников [Текст] / И. Л. Гонник, А. В. Фетисов, В. Н. Подлеснов, Е. Р. Андросюк // Высшее образование в России. – Москва, 2010. – № 3. – С. 91-95.
- Григораш, О. В. К вопросу улучшения качества подготовки студентов [Текст] / О. В. Григораш // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 3. – С. 71-75.
- Гризун, Л. Е. Методика дидактичного аналізу навчальної дисципліни [Текст] / Л. Е. Гризун // Гуманітарні науки. – Київ, 2012. – № 2 (24). – С. 59-62.
- Дебич, М. Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – Київ, 2014. – № 10 (123). – С. 53-62.
- Жовта, І. Українські вищі навчальні заклади впроваджують кредитно-модульну систему підготовки студентів [Текст] / І. Жовта // Освіта України. – 2004. – №7(502). – С.5-6.
- Захожай, В. До вершин освітянського вдосконалення [Текст] / В. Захожай // Персонал. – Київ, 2009. – № 1. – С. 68-77.
- Зубрилин, А. А. Входной контроль как средство диагностики качества подготовки студентов вуза (на примере работы с телекоммуникациями) [Текст] / А. А. Зубрилин // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2011. – № 2 (77). – С. 16-19.
- Карпушина, Л. П. Социализация студенческой молодежи в ходе этнокультурной подготовки в вузах [Текст] / Л. П. Карпушина, Л. Е. Бабушкина // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2011. – № 2. – С. 77-81.
- Комар, Ю. М. Характеристика мікроревневої системи підготовки студентів управлінських спеціальностей в контексті атрибутивності [Текст] / Ю. М. Комар // Економіка та держава. – К., 2006. – № 12. – С. 75-78.
- Панишева, Е. В. Анализ образовательного потенциала индивидуальной учебной деятельности студентов [Текст] / Е. В. Панишева // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2012. – № 12. – С. 113-115.
- Панкратова, О. П. Информационные образовательные технологии в системе многоуровневой подготовки студентов [Текст] / О. П. Панкратова // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2011. – № 3 (78). – С. 31-36.
- Рябченко, В. Деякі концептуальні проблеми навчання і виховання студентів у сучасних вищих навчальних закладах України [Текст] / В. Рябченко // Вища освіта України. – К., 2005. – №3. – С.40-44.
- Сікорський, П. Сутність та принципи диференційованого підходу в навчанні студентів [Текст] / П. Сікорський, О. Горіна // Вища школа. – К., 2007. – № 5. – С. 55-63.
- Тельманова, Е. Подготовка студентов к документированию системы менеджмента качества в процессе специальных дисциплин [Текст] / Е. Тельманова // Стандарты и качество. – М., 2007. – № 2. – С.90-93.
- Трубилин, А. И. Методика оценки качества подготовки студентов [Текст] / А. И. Трубилин, О. В. Григораш // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2014. – № 5. – С. 86-90.
- Шипота, Г. Є. Деякі аспекти підготовки студентів до бібліографічної в умовах розвитку медіакультури [Текст] / Г. Є. Шипота // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2016. – № 2. – С. 15-19.
|