Електронний каталог
маркетингова інформація
Документи:
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Божук, С. Г. Маркетинговые исследования [Текст] / С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – СПб. : Питер, 2003. – 298с. : илл. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-357-6 : 39.00.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Бревнов, А. А. Маркетинг малого предприятия [Текст] : Практическое пособие / А. А. Бревнов. – К. : ВИРА-Р, 1998. – 384с. : илл. – ISBN 966-95172-6-5 : 13.00.
- Бучацька, І. О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Бучацька І. О. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг.Наук.кер.В.В.Ортинська. – К., 2000. – 173с. – (КДТЕУ). – Дод.
- Бучацька, І. О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Бучацька І. О. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг. – К. : КНТЕУ, 2000. – 19с.
- Маркетинг [Текст] : Учебник-практикум для студентов высших учеб.заведений / Н. П. Ващекин, Т. Н. Парамонова, В. И. Зонов, Ж. Ларто ; Под ред.Н.П.Ващекина. – М. : МГУК, 1999. – 570с. – Библиогр.:С.559-566. – ISBN 5-8032-0012-3 : 38.40.
- Дурович, А. П. Маркетинг в предпринимательской деятельности [Текст] / А. П. Дурович. – Мн. : Финансы,учет,аудит, 1997. – 464с. : Табл. – ISBN 985-6082-14-5 : 20.00.
- Жарлінська, Р. Г. Маркетингова інформаційна система комерційного банку [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Жарлінська Р. Г. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами. – К. : КНТЕУ, 2003. – 23с.
- Жарлінська, Р. Г. Маркетингова інформаційна система комерційного банку [Текст] : Дис...канд.екон.наук / Жарлінська Р. Г. ; 08.06.01-економіка,організація і управління підприємствами;Наук.кер.І.І.Корольков. – К., 2003. – 260с. – (КНТЕУ). – Дод.
- Залізнюк, В. П. Системи джерел торговельно-економічної інформації [Електронний ресурс] [Текст] : зб. тест. завдань / В. П. Залізнюк ; каф. світової економіки. – 01-63/22. – Київ : ДТЕУ, 2022.
- Залізнюк, В. П. Системи джерел торговельно-економічної інформації [Електронний ресурс] [Текст] = Systems of Trade and Economic Information Sources : програма/Course Summary / В. П. Залізнюк ; каф. світової економіки. – 08-63_24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 30 с.
- Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 192с. – Бібліогр.:С.176-177. – ISBN 966-364-282-3 : 23.00.
- Іщенко, О. А. Маркетинг українського ринку систем стільного зв"язку [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Іщенко О. А. ; 08.06.02-підприємництво,менеджмент та маркетинг. – Д. : ДДКІ, 1998. – 16с.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Под общ.ред.Е.М.Пеньковой;Пер.с англ. – Москва : Прогресс, 1992. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 67.00;180 000.00;9.80;11.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials : Краткий курс / Ф. Котлер ; Пер с англ. – М. : Вильямс, 2002. – 646с. : илл. – ISBN 5-8459-0295-9(рус.);0-13-557232-0(англ.) : 55.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; Пер.с англ. – М. : Ростинтэр, 1996. – 698с. – ISBN 5-87484-025-7 : 7.50;50.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] = Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Москва : Прогресс, 1991. – 736с. – ISBN 5-01-003642-8 : 12.60;4.50;9.20;10.00;11.50;12.00.
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] [Текст] : Marketing essentials / Ф. Котлер ; пер.с англ./ под общ.ред.Е.М.Пеньковой. – Санкт-Петербург : Коруна;Литера Плюс, 1994. – 698 с. – ISBN 5-87672-003-8 : 942 000.00;19.80;9,20;9.80;15.40;25.00;20.00;13.00;12.00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2000. – 944с. : ил. – ISBN 5-8459-0065-4;0-13-262254-8 : 50.00.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 1999. – 1055с. – ISBN 5-8275-0010-0;9785827500100 : 68.45.
- Основы маркетинга [Текст] = Principles of marketing / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг ; Пер.с англ. – 2-е европ.изд. – К.;М.;Спб. : Вильямс, 2001. – 943с. – ISBN 5-8459-0065-4;9785845900883 : 76.95.
- Мачадо, Р. Маркетинг для малых предприятий [Текст] / Р. Мачадо. – СПб. : Питер Паблишинг, 1998. – 288с. : ил. – (Малый бизнес). – ISBN 5-88782-252-Х,0702135542(англ.) : 10.00.
- Оксанич, А. П. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : Навч.- практичний посібник для студентів вищих навч. закладів / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. – К. : Професіонал, 2008. – 320с. – ISBN 978-966-370-077-9 : 37.00;53.00.
- П'ятницька, Н. О. Автоматизована інформаційна система менеджменту громадського харчування [Текст] : Навч.посібник / Н. О. П'ятницька, В. Т. П'ятницький, О. М. Григоренко. – К. : КДТЕУ, 2000. – 140с. – ISBN 966-7376-38.8 : 6.00;5.00;3.00.
- Пелішенко, В. П. Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ.навч.закл. / В. П. Пелішенко. – Київ : Центр навчальної літератури, 2003. – 200с. – ISBN 966-8253-29-9 : 26.50;18.00.
- Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. А. Полторак. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 386с. – ISBN 966-8253-64-7 : 33.00;22.00;28.00;29.00.
- Полторак, В. А. Маркетингові дослідження [Текст] [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. А. Полторак. – 3-тє вид.,перероб.і доп. – Київ : Центр навчальної літератури, 2014. – 342 с. – ISBN 978-617-673-255-6 : 170.00.
- Старостіна, А. О. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зозульов. – К. : Знання-Прес, 2002. – 191с. – Бібліогр.:С.187-191. – ISBN 966-7767-48-5;9789666201082 : 14.30.
- Терехин, К. И. Маркетинговые мифы [Текст] [Текст] : О чем не расскажут в бизнес-школе / К. И. Терехин. – Москва : Вильямс, 2009. – 144 с. – ISBN 978-5-8459-1489-7 : 60.00.
- Черчилль, Г. А. Маркетинговые исследования [Текст] = Marketing Research / Г. А. Черчилль ; Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2001. – 748с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-8046-0191-1;0-03-098367-3(англ.) : 66.00;66.24;60.24.
|