Електронний каталог
маркетинг у харчовій промисловості
Документи:
- Рынок колбасных изделий. Производство колбасних изделий по регионам Украины [Текст] // Мясной бизнес. – К., 2004. – №8. – С.66-69.
- Гірей, Ф. Х. Програми забезпечення якості харчових продуктів у Європейському Союзі: підходи та значення [Текст] / Ф. Х. Гірей, С. Г. Гей // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 2 (116). – С. 249-260.
- Камалов, Н. Проблемы организации маркетинга в совместных предприятиях пищевой промышленности Азербайджана [Текст] / Н. Камалов // Економіст. – Київ, 2010. – № 6 (284). – C. 46-49.
- Махмудов, Х. З. Маркетинг у сфері виробництва екологічно чистої продукції [Текст] / Х. З. Махмудов // Економіка АПК. – К., 2006. – № 2. – С. 114-118.
- Сардак, С. Маркетинг в мукомольной промышленности [Текст] / С. Сардак // Агроперспектива. – К., 2004. – №7(55). – С.38-39.
- Сахацький, М. П. Маркетингове забезпечення м'ясопереробних суб'єктів господарювання [Текст] / М. П. Сахацький, Г. М. Запша // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 19. – С. 17-21.
- Сидорчук, Р. Р. Особенности маркетинга малого бизнеса в мясной индустрии [Текст] / Р. Р. Сидорчук // Мясная индустрия. – М., 2009. – № 1. – С. 12-15.
- Стеценко, В. А. Дослідження сприйняття маркетингових інструментів споживачами в харчовій промисловості [Текст] / В. А. Стеценко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 6. – С. 124-127.
- Ткачук, С. В. Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 4. – C. 220-228.
- Ткачук, С. В. Сегментація споживачів в аспекті маркетингу харчових продуктів [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ : Гос.наук.дослід.інститут інформатизації і моделювання економіки, 2021. – №9. – С. 79-86.
|