Електронний каталог
Класифікатори
М
маркетингові програми
Документи:
Савчук, В.
Оцінка ефективності маркетингових програм [Текст] / В. Савчук, О. Будаєва // Економіка України. – К. : Преса України, 2005. – №1. – С.47-52.
Чикусова, М.
Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні [Текст] / М. Чикусова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 4 (62). – С. 21-24.
Юлдашева, О. У.
Концепция развития дополнительного образования по специальности "Маркетинг" [Текст] / О. У. Юлдашева // Бизнес-образование. – Москва : Российская ассоциация бизнес-образования, 2008. – № 2 (25). – С. 109-113.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'