Електронний каталог
торгова марка
Підтеми:
Документи:
- Збірник наукових праць.Міжнародна економіка [Текст] = International economics. Вип.29 / Відп.ред.В.Є.Новицький. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2001. – 251с. – 10.00.
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Алексеева, А. Омоложение бренда: Что помогает Sandora оставаться в лидерах [Текст] / А. Алексеева // Компаньон. – К., 2007. – № 10. – С. 27-30.
- Бихова, О. М. Управління торговими марками на підприємствах легкої промисловості [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Бихова О. М. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Харків : ХНЕУ, 2011. – 20 с.
- Василенко, А. Технология управления ценностью бренда BRAND TUNING [Текст] / А. Василенко // Отдел маркетинга. – К., 2005. – № 9. – C.12-15.
- Кавасаки, Г. Как свести конкурентов с ума [Текст] = How to drive your competition crazy : Создайте отрыв,получите прибыль и наслаждайтесь / Г. Кавасаки ; Пер.с англ. – М. : Росмэн-Бизнес, 2004. – 317с. – Библиогр.:С.313-317. – ISBN 5-353-01602-5;0-7868-8163-1(англ.) : 54.00.
- Казимирова, А. LIPTON: рецепты мирового успеха [Текст] / А. Казимирова // Маркетинг и реклама. – К., 2007. – № 2. – С. 48-52. – (Маркетинг-комплект).
- Кужилєва, О. В. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Кужилєва О. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами діяльності). – Д. : ДНУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2007. – 18с.
- Кучеренко, В. Д. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальності "Маркетинг" / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко. – К. : КНТЕУ, 2005. – 184с. – ISBN 966-629-201-7 : 15.50; 21.00.
- Овчинников, О. П. Управление торговой маркой как основа создания конкурентных преимуществ современного коммерческого банка [Текст] / О. П. Овчинников, Е. К. Самсонова // Менеджмент в России и за рубежом. – М., 2007. – № 1. – С. 114-118.
- Рудченко, Ю. С. Роль бухгалтерського обліку в системі маркетингового управління торговельною маркою [Текст] / Ю. С. Рудченко // Економіка АПК. – К., 2007. – № 2. – С. 99-101.
- Тамберг, В. Новое позицирование [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин // Отдел маркетинга. – К., 2005. – №5. – С.12-15.
- Темпорал, П. Эффективный бренд-менеджмент [Текст] = Advanced brand management / П. Темпорал ; Пер. с англ. – СПб. : Нева, 2004. – 286с. – ISBN 5-7654-3391-Х;0-471-47925-Х(англ.) : 27.12.
- Уварова, О. Реклама товару із чужою торговою маркою: чи обов'язковий субліцензійний договір [Текст] / О. Уварова // Все про бухгалтерський облiк. – Київ, 2014. – № 51. – С. 10-11.
- Чармэссон, Г. Торговая марка:как создать имя, которое принесет миллионы [Текст] = The name's the thing / Г. Чармэссон ; Пер.с англ. – СПб. : Питер, 1999. – 222с. – ISBN 5-314-00086-5;0-8144-7755-0(англ.) : 22.32;10.00.
- Шевченко, А. Реєструємо торгову марку в Україні: відповіді на запитання та алгоритм дій [Текст] / А. Шевченко // Баланс. – Дніпропетровськ, 2014. – № 59-60 (1410-1411). – С. 48-51.
- Шевченко, А. Що таке торгова марка [Текст] / А. Шевченко // Баланс. – Дніпропетровськ, 2014. – № 59-60 (1410-1411). – С. 47-48.
|