Електронний каталог
поведінка споживача
Документи:
- Consumer's behavior management [Text] [Текст] = Управління споживчою поведінкою : curriculum and syllabus / авт. А.В. Магалецький, Ю.Б. Забалдіна; KNUTE, Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – 842/14 [замовл.]. – Kyiv : KNUTE, 2014. – 18 p. – 22,00.
- Consumer Behavior in Hospitality [Text] [Текст] = Поведінка споживачів послуг гостинності: опор. конспект лекцій : lecture notes; academic degree "Master"; fields of science 07"Management and Administration",24"Service area";fields of specialty 073 "Management",241"Hotel and Restaurant Business";fields of specialization"Hotel and Restaurant Management / author M.V. Kulyk; Departament of Restaurant and Hotel and Tourist Business. – Kyiv : KNUTE, 2019. – 66 p. – Bibliography: p. 61-66. – 50,00.
- Consumer rights protection[Text] [Текст] = Захист прав споживачів : curriculum and syllabus / авт. Н.В. Притульська, Д.П. Антюшко; KNUTE, Каф. тов-ва управлін. безпечністю та якістю. – 90/16[замовл.]. – Kyiv : KNUTE, 2016. – 22 p. – 23,00.
- Reorientari in stiinta marfurilor [Text] [Текст] / coord.: Viorel Petrescu, Rodica Pamfilie, Roxana Sarbu; Academia de Studii Economice din Bucuresti. – Bucuresti : Editura ASE, 2007. – 246 p. – Bibliogr.: p. 243-246 (37 de titluri). – ISBN 973-973-594-961-7 : 55,00.
- Аналітична економія: макроекономіка і мікроекономіка [Текст] [Текст] : підруч. у 2-х кн. кн.1 : Вступ до аналітичної економії. Макроекономіка / авт.кол.: С.М. Панчишин, П.І. Островерх, В.Б. Буняк та ін.; за ред. С.М. Панчишина, П.І. Островерха. – 2-ге вид., випр. і допов. – Київ : Знання, 2013. – 615 с. – ISBN 978-617-07-0151-0; 978-617-07-0152-7 (кн.1) : 135.00.
- Аналітична економія: макроекономіка і мікроекономіка [Текст] [Текст] : підруч. у 2-х кн. кн.2 : Мікроекономіка / авт.кол.: С.М. Панчишин, П.І. Островерх, В.Б. Буняк та ін.; за ред. С.М. Панчишина, П.І. Островерха. – 2-ге вид., випр. і допов. – Київ : Знання, 2013. – 390 с. – ISBN 978-617-07-0151-0; 978-617-07-0152-7 (кн.1) : 105.00.
- Банківський маркетинг [Текст] : Підручник / За ред.Л.М.Гребішкової. – К. : Національний банк України, 1998. – 115с. – 11.90.
- Маркетинг туристичного бізнесу [Текст] [Текст] : навч. посіб. – 2-ге вид., переробл. і допов. – Київ : Кондор, 2018. – 335 с. – Бібліогр.: с. 331-335. – ISBN 978-966-351-366-9 : 280.00.
- Мікроекономіка [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / уклад.:А.Г. Герасименко, Н.В. Квіцинська; Каф. економічної теорії та конкурентної політики. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 105с. – Бібліогр.: с. 104-105. – 17.98.
- Поведінка споживачів [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. І.Л.Федоришина; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 46 с. – Бібілогр.: c. 46. – 29.00.
- Поведінка споживачів [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. І.Л. Федоришина; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 811/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 с. – 15,00.
- Поведінка споживачів [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.В. Ортинська; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 606/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 18 с. – 10,00.
- Поведінка споживачів [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. І.Л.Федоришина; каф. маркетингу. – Київ : КНТЕУ, 2020. – 84 с. – Бібілогр.: c. 84. – 44.00.
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Bohlinger, M. S. Merchandise buying [Text] [Текст] : a practical guide / M. S. Bohlinger. – 2nd ed. – Dubuque : WCD, 1983. – 544 p. – ISBN 0-697-08086-2 : 95,00.
- Engel, J. F. Consumer behavior [Текст] / J. F. Engel, R. D. Blackwell, P. W. Miniard. – 7th ed. – Fort Worth : The Dryden Press, 1993. – 881 p. – ISBN 0-03-076751-2.
- Lakotta, J. Customer confusion in service-to-business markets - foundations and first empirical results [Text] [Текст] / J. Lakotta, F. Jacob ; European School of Management. – Berlin : ESCP-EAP, 2008. – 21 p. – (ESCP-EAP Working Paper). – Referenc.: p. 17-21.
- Reece, B. L. Sales and sales management today [Text] [Текст] : a reading book / B. L. Reece, G. L. Manning. – Boston : Allyn and Bacon, 1991. – 224 p. – ISBN 0-205-12539-5 : 125,00.
- Schiffman, L. G. Consumer behavior [Text] [Текст] / L. G. Schiffman, L. L. Kanuk. – Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1994. – 684 p. – ISBN 0-13-669003-3 : 200,00.
- Solomon, M. R. Consumer behavior : buing, having, and being [Text] [Текст] : instructor's annotated edition / M. R. Solomon. – Boston : Allyn and Bacon, 1992. – 618 p. – ISBN 0-205-13728-8 : 200,00.
- Wells, W. D. Consumer behavior [Текст] / W. D. Wells, D. Prensky. – New York : John Wiley & Sons, Inc., 1996. – ISBN 0-471-59641-8.
- Абрамович, О. К. Поведінка споживача в системі управління конкурентною стратегією підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Абрамович О. К. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Чернігів : ЧДТУ, 2011. – 20 с.
- Алешина, И. В. Поведение потребителей [Текст] [Текст] : Учеб.пособие для вузов / И. В. Алешина. – М. : Фаир-Пресс, 2000. – 384с. – с.373-377. – ISBN 5-8183-0115-Х : 19.80.
- Алешина, И. В. Поведение потребителей [Текст] : Учеб.пособие для вузов / И. В. Алешина. – М. : Фаир-Пресс, 2000. – 376с. – 26.09.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Безугла, В. О. Мікроекономіка [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. О. Безугла, І. І. Постіл. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 285с. : табл. – Бібліогр.:С.283-285. – ISBN 978-966-364-530-8;9789663645308 : 42,00.
- Поведінка ViP споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Vip Consumer Behavior : програма / Course Summary / М. Г. Бойко, Н. І. Ведмідь, М. В. Босовська, М. В. Кулик ; каф. готул.-ресторан. бізнесу. – 13-44 / П20. – Київ : КНТЕУ, 2020.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Бутенко, Н. В. Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / Н. В. Бутенко. – К. : Атіка, 2006. – 299с. – Бібліогр.:С.293-296. – ISBN 966-326-206-0;9789663262062 : 35,40.
- Василишина, Л. М. Поведінка споживачів [Електронний ресурс] [Текст] : ситуац. вправа (кейс) / Л. М. Василишина ; каф. маркетингу. – П_П 06-33_23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 11 с.
- Василишина, О. Поведінка споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Consumer Behavior : програма/Course Summary / О. Василишина, О. Зайцева ; каф. маркетингу. – 56-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2025. – 20 с.
- Вініченко, І. І. Мікроекономіка [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 266с. – Бібліогр.:266с. – ISBN 966-364-058-8 : 29.50.
- Джоббер, Д. Принципы и практика маркетинга [Текст] = Principles and practice of marketing : Учеб.пособие / Д. Джоббер ; Пер.с англ. – 2-е изд. – М. : Вильямс, 2000. – 679с. : илл. – ISBN 5-8459-0072-7;9785845900722 : 89.40.
- Журило, В. В. Формування споживчої поведінки на українському ринку високотехнологічних товарів [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Журило В. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНУ, 2010. – 20с.
- Задоя, А. О. Мікроекономіка [Текст] : Курс лекцій та вправи:Навч.посібник [для студ. екон. спеціальностей] / А. О. Задоя. – 3-тє вид.,випр. – К. : Знання, 2002. – 211с. : іл. – Бібліогр.:211с. – ISBN 966-620-168-2;9789666201686 : 19.95.
- Задоя, А. О. Мікроекономіка [Текст] : Курс лекцій та вправи:Навч.посібник [для студ. екон. спеціальностей] / А. О. Задоя. – 4-те вид.,стер. – К. : Знання, 2005. – 211с. : іл. – Бібліогр.:211с. – ISBN 966-620-240-9 : 19.95.
- Задоя, А. О. Мікроекономіка [Текст] : Курс лекцій та вправ:Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / А. О. Задоя. – 2-ге вид.,стер. – К. : Знання, 2002. – 211с. : іл. – Бібліогр.:211с. – ISBN 966-620-122-4;9789666201228 : 19.95.
- Задоя, А. О. Мікроекономіка [Текст] : Курс лекцій:Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / А. О. Задоя. – К. : Знання, 2000. – 176с. : іл. – Бібліогр.:176с. – ISBN 966-7293-92-0 : 15.25.
- Задоя, А. О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи [Текст] [Текст] : навч. посіб. [для студ. екон. спец.] / А. О. Задоя. – 5-те вид., стер. – Київ : Знання, 2006. – 211с. : іл. – Бібліогр.: с. 211. – ISBN 966-620-210-7 : 20.00.
- Зайцева, О. Поведінка споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Consumer Behavior : робоча програма/Course Outline / О. Зайцева, Л. Василишина, Т. Черниш ; каф. маркетингу. – 27-33/РП23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 18 с.
- Зайцева, О. Поведінка споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Consumer Behavior : програма/Course Summary / О. Зайцева, Г. Кононенко ; каф. маркетингу. – 62-33/П24. – Київ : ДТЕУ, 2025. – 17 с.
- Зайцева, О. Поведінка споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Consumer Behavior : робоча програма/Course Outline / О. Зайцева, О. Коровіна ; каф. маркетингу. – 05-33/РП24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 17 с.
- Зайцева, О. Поведінка споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Consumer Behavior : програма/Course Summary / О. Зайцева, О. Коровіна ; каф. маркетингу. – 23-33/П23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 20 с.
- Зайцева, О. І. Прогнозування цифрової поведінки споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Predicting Digital Consumer Behavior : робоча програма/Course Outline / О. І. Зайцева ; каф. маркетингу. – 23-33/РП22. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 16 с.
- Зайцева, О. І. Прогнозування цифрової поведінки споживачів [Електронний ресурс] [Текст] : зб. тест. завдань / О. І. Зайцева ; каф. маркетингу. – П_П 05-33/23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 37 с.
- Зайцева, О. І. Прогнозування цифрової поведінки споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Predicting Digital Consumer Behavior : програма/Course Summary / О. І. Зайцева ; каф. маркетингу. – 23-33/П22. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 19с.
- Ильин, В. И. Поведение потребителей [Текст] : Учеб.пособие / В. И. Ильин. – СПб. : Питер, 2000. – 223с. – (Краткий курс). – ISBN 5-272-00088-9 : 14.40;15.90.
- Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 192с. – Бібліогр.:С.176-177. – ISBN 966-364-282-3 : 23.00.
- Калініченко, О. В. Мікроекономіка [Текст] : Навч.-метод. посібник для студентів вищих навч. закладів / О. В. Калініченко, Л. М. Березіна. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 472с. – Бібліогр.:С.470-472. – ISBN 978-966-364-728-9 : 81.00.
- Кармазінова, В. Д. Управління лояльністю споживачів [Електронний ресурс] [Текст] = Consumer Loyalty Management : робоча програма/Course Outline / В. Д. Кармазінова, О. О. Каркуша ; каф. маркетингу. – 08-33/РП23. – Київ : ДТЕУ, 2023. – 20 с.
1
2
|