Електронний каталог
рекламна діяльність в торгівлі України
Документи:
- Інформаційний пакет.Напрям підготовки "Реклама і зв'язки з громадськістю" [Текст] = European credit transfer system (ECTS) / Факультет економіки,менеджменту і права. – К. : КНТЕУ, 2008. – 82с. – 20.76.
- Реклама: інтеграція теорії та практики [Текст] [Текст] : тези доп. VII Міжнар. наук.- практ.конф. 18 груд. 2013 р., м. Київ / ред.кол.: А. А. Мазаракі ( відп. ред.), Н.В. Притульська, Н.М. Гуляєва та ін. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 155 с. – ISBN 978-966-629-658-3 : 47.00.
- Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я" [Текст]. Кн.2 / Авт.-упоряд.В.Болгов;Відп.за вип.І.Болгов. – К. : Українська академія геральдики,товарного знаку та логотипу, 2002. – 198с. – (Оксамитова книга). – ISBN 966-7953-18-1 : 29.95.
- Бажеріна, К. В. Управління формуванням і використанням торгових марок підприємств [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Бажеріна К. В. – К. : КНУ ім.Т.Шевченка, 2004. – 19с.
- Валладарес, Дж.А. Ремесло копирайтинга [Текст] / Дж.А. Валладарес. – СПб. : Питер, 2005. – 270с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-469-00190-3 : 46.08.
- Васильев, Г. А. Рекламный маркетинг [Текст] [Текст] : учеб. пособие / Г. А. Васильев, В. А. Поляков. – Москва : Вузовский учебник, 2010. – 276с. – Библиогр.:с.267-273. – ISBN 9785955800684 : 49.80.
- Гермогенова, Л. Ю. Как сделать рекламу магазина [Текст] : Магазин,реклама,товар.Стимулирование сбыта:методы торговли,формы продажи / Л. Ю. Гермогенова. – М : РусПартнер Лтд, 1994. – 281с. – (Практика бизнеса). – ISBN 5-900733-03-3 : 310000.00;3.00;7,70.
- Глазунова, В. В. Торговая реклама [Текст] : Учебник / В. В. Глазунова. – 2-е изд.,доп.и перераб. – М. : Экономика, 1976. – 128с. : илл. – 0.35.
- Глазунова, В. В. Торговая реклама [Текст] : Учеб.пособие / В. В. Глазунова. – М. : Экономика, 1970. – 160с. : илл. – 0.27.
- Кужилєва, О. В. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Кужилєва О. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами діяльності). – Д. : ДНУЕТ ім.М.Туган-Барановського, 2007. – 18с.
- Эффективное управление рекламным бизнесом [Текст] : Монография / Ю. Г. Лысенко, С. В. Дынчев, В. В. Гнатушенко, С. В. Челахов ; Под ред.Ю.Г.Лысенко. – Д. : Донецкий национальный университет, 2003. – 227с. : табл. – Библиогр.:С.213-215. – ISBN 966-639-130-9 : 22.70.
- Огилви, Д. Откровения рекламного агента [Текст] / Д. Огилви. – Пер.с англ. – М. : Финстатинформ, 1994. – 109с. – ISBN 5-7166-0024-7 : 250 000.00.
- Яцюк, Д. В. Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Яцюк Д. В. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – К. : КНТЕУ, 2008. – 20с.
- Яцюк, Д. В. Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів [Текст] [Текст] : дис. ...канд.екон.наук / Яцюк Д. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. Є.В.Ромат. – Київ, 2008. – 180 с. – (КНТЕУ). – Дод.
|