Електронний каталог
рекламний бюджет
Документи:
- Ведмідь, Н. І. Основи рекламної діяльності в туризмі [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / Н. І. Ведмідь, С. В. Мельниченко, В. В. Білик. – К. : КНТЕУ, 2007. – 103с. – Бібліогр.:С.100-102. – ISBN 966-629-280-7 : 15,04.
- Сахаров, В. Є. Реклама [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. Є. Сахаров, Т. В. Сахарова. – К. : Національна акдемія управління, 1998. – 79с. – (Економіст). – Бібліогр.:79с. – ISBN 966-95193-6-5 : 4.80.
- Шведун, В. О. Формування та розподіл рекламного бюджету фармацевтичного підприємства [Текст] [Текст] : Автореферат дис...канд.екон.наук / Шведун В. О. ; 08.00.04-економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Харків : ХНЕУ, 2010. – 20с.
|