Електронний каталог
ресторанні послуги
Документи:
- Абдулхаіров, А. З. Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристичного продукту та готельно-ресторанних послуг [Текст] / А. З. Абдулхаіров // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2013. – № 8. – С. 3-6.
- Арасканова, А. Меняем бонусы на деньги! Рестораны отказываються от скидок для клиентов [Текст] / А. Арасканова, тЕ. Петухова // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2013. – № 1-2 (42-43). – С. 22-25.
- Белецкий, А. Какие технологии нужны кафе и ресторанам? [Текст] / А. Белецкий // Рестораторъ. – Київ, 2019. – № 4. – С. 18-21.
- Ведьмідь, Н. Форсайт ресторанного бізнесу [Текст] / Н. Ведьмідь, Т. Ткачук, О. Косар // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 1(147). – С. 74-87. – (Економічні науки).
- Клювак, О. В. Діагностика публічних електронних закупівель готельних та ресторанних послуг на основі ризик-підходу [Текст] / О. В. Клювак // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 1. – С. 47-54.
- Матвіїв, М. Формування концепції гостинності в інновацйному маркетингу послуг рестораних підприємств [Текст] / М. Матвіїв // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2014. – : т.13, № 3. – С. 304-323.
- Матисон, В. А. Оценка качества ресторанных услуг [Текст] / В. А. Матисон, К. В. Китайкин // Пищевая промышленность. – Москва, 2009. – № 11. – С. 34-35.
- Мусатов, А. Пять правил работы кухни [Текст] / А. Мусатов // Рестораторъ. – Київ, 2017. – № 1-2. – С. 26-30.
- Сероштан, А. Роль торговых марок при оказании услуг кафе, баров, ресторанов [Текст] / А. Сероштан // Рестораторъ. – Київ, 2015. – №1-2. – С. 34-35.
- Сусол, Н. Ресторанні послуги: структура факторів якості [Текст] / Н. Сусол // Стандартизація, сертифікація, якість. – К., 2005. – №4. – С. 63-66.
- Шапошникова, М. Резервирование столов. Как анализировать данные и работать с гостями [Текст] / М. Шапошникова // Рестораторъ. – Київ, 2018. – № 7-8. – С. 32-35.
- Юлин, П. Сигарная комната: Дымовая завеса [Текст] / П. Юлин // Рестораторъ. – Київ, 2010. – № 3 (71). – С. 22-26.
|