Електронний каталог
У290я73 Учебные издания по экономике предприятия (фирмы) для высшей школы.Учбові видання з економіки підприємства (фірми) для вищої школи
Документи:
- Економіка підприємства [Текст] : підручник / За ред.А.В.Шегди ; А.В. Шегда, М.П. Нахаба та ін. – Київ : Знання, 2006. – 614с. – Бібліогр.:С.610-614. – ISBN 966-346-134-9 : 58.00.
- Економіка підприємства [Текст] [Текст] : збірник практ. задач і ситуацій : навч. посіб. – 2-ге вид. перероб. та доп. – Київ : КНЕУ, 2005. – 323с. – ISBN 966-574-776-2 : 32.00.
- Економіка підприємства в схемах і таблицях [Текст] [Текст] : навч. посіб. / кол. авт.: Т.М.Сєрікова, Є.П.Кожанова, В.І.Мельник, Г.М.Шумська. – Харків : Інжек, 2009. – 302 с. – Бібліогр.: с. 299-302. – ISBN 978-966-392-269-0 : 50.00.
- Економіка та організація виробництва [Текст] [Текст] : Підручник / За ред. В.Г. Герасимчука, А.Е. Розенплентера. – Київ : Знання, 2007. – 678с. – (Вища освіта ХХІ століття). – Бібліогр.:с.675-677. – ISBN 966-346-214-0 : 40.00.
- Економіка та фінанси підприємства: методика розв`язання практичних задач [Текст] [Текст] : навч. посіб. / авт.: Л.О. Лігоненко, І.В. Височин, О.В. Корольова-Казанська [та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 335 с. – (Бібліотека сучасного фахівця). – ISBN 978-966-629-447-3 : 65.00.
- Економіка та фінанси підприємства: методика розв`язання практичних задач [Текст] [Текст] : навч. посіб. / авт.: Л.О.Лігоненко, І.В.Височин, О.В.Корольова-Казанська [та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 335 с. – (Бібліотека сучасного фахівця). – ISBN 978-966-629-447-3 : 65.00.
- Экономика предприятия [Текст] : Учебник / Под ред.Ф.К.Беа ,Э.Дихтла,М.Швайтцера. – Пер.с нем. – М. : ИНФРА-М, 1999. – 928с. – (Университетский учебник). – ISBN 5-86225-455-2 : 73.68;105.48; 63.70.
- Экономика предприятия и отрасли промышленности [Текст] : Учеб.пособие. – 3-е изд.,доп. и перераб. – Ростов на/Д : Феникс, 1999. – 608с. – (Учебники,учебные пособия). – ISBN 5-222-00500-3 : 20.70.
- Экономика предприятия [Текст] : Учебник для вузов / Под ред. Ф.К.Беа,Э.Дихтла,М.Швайтцера;Пер. с нем. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 944с. – (Университетский учебник). – ISBN 5-86225-455-2(рус.);3-437-40287-0(нем.);3-437-40304-4(нем.) : 81.00;65.08.
- Экономика предприятия [Текст] : Учебник для вузов / Под ред.Е.Л.Кантора. – СПб. : Питер, 2002. – 352с. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-318-00610-8 : 27.84.
- Экономика предприятия [Текст] : Учебник для вузов / Под ред.Е.Л.Кантора. – СПб. : Питер, 2003. – 352с. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-318-00610-8 : 32.52;25.38.
- Экономика предприятия [Текст] : Учебник для студентов вузов / Под ред.А.Е.Карлика,М.Л.Шухгальтера. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 432с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000560-9 : 30.00.
- Экономика фирмы [Текст] : Учебник для вузов / Под ред. В.Я.Горфинкеля,В.А.Швандара. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 461с. – ISBN 5-238-00473-7 : 59.52.
- Aaker, D. A. Strategic market management [Текст] / D. A. Aaker. – 5th ed. – New York : John Wiley & Sons, Inc., 1998. – 330 p. – ISBN 0-471-17743-1.
- Bangs, D. H. The business planning guide [Текст] : Creating a plan for success in your business / D. H. Bangs. – 6th ed. – Dover : Upstart Publishing Company, Inc., 1992. – 184 p. – ISBN 0-936894-39-3.
- Marketing [Текст] / E. N. Berkowitz, R. A. Kerin, S. W. Hartley, W. Rudelius. – 6th ed. – Boston : Irwin / McGraw-Hill, 1997. – 736 p. – ISBN 0-256-18968-4.
- Marketing management [Текст] : a strategic decision-making approach / H. W. Boyd, O. C. Walker, J. Mullins, J.-C. Larreche. – 4th ed. – Boston : McGraw-Hill/Irwin, 2000. – 594 p. – ISBN 0-07-231523-7.
- Brealey, R. A. Fundamentals of corporate finance [Текст] / R. A. Brealey, S. C. Myers, A. J. Marcus. – Intern. ed. – New York : McGraw-Hill, INC, 1995. – 679 p. – ISBN 0-07-007461-5.
- Brealey, R. A. Principles of corporate finance [Текст] / R. A. Brealey, S. C. Myers. – 5th ed. – New York : The McGraw - Hill Companies, Inc., 1996. – 1092 p. – ISBN 0-07-007417-8.
- Burlakov, O. M. Marketing [Текст] = Маркетинг / O. M. Burlakov, I. M. Kopych, S. V. Skibinsky ; Institute of Matter and Methodology of Education Ukoopspilka. – Kiev : (S.n.), 1997. – 298 с. – ISBN 5-7763-9071-0.
- Burton, C. Michael N. A practical guide to project management [Текст] : How to make it work in your organisation / C. Michael N. Burton. – London : Kogan Page Ltd, 1997. – 152 p. – ISBN 0-7494-0790-5.
- Economie d'entreprise [Текст] / A. Caillat, H. Keradec, D. Larue, C. Pelletier. – Paris : Hachette Technique, 2002. – 223 p. – (BTS - Deuxieme Annee).
- Economie d'entreprise [Текст] / A. Caillat, H. Keradec, D. Larue, C. Pelletier. – Paris : Hachette Technique, 2001. – 256 p. – (BTS - Premiere Annee).
- Cole, G. A. Organisational behavior [Текст] : Theory and practice. / G. A. Cole. – London : PD Publications Ltd, 1995. – 382 p. – (Business degree.). – ISBN 1-85805-135-5.
- David, F. Strategic management [Текст] / F. David. – 6th ed. – New Jersey : Prentice Hall International, Inc., 1997. – 1011 p. – Сверка фонда август 2011. – ISBN 0-13-606724-7.
- Dolgui, A. Les de production modernes [Текст]. Volume 1 : Conception, gestion et optimisation / A. Dolgui, J.-M. Proth. – Paris : Hermes Science Publ./Lavoisier, 2006. – 416 p. – (Collection finance, gestion, management dirigee par J.-M. Doublet). – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7462-1249-8 : 320,00.
- Dolgui, A. Les de production modernes [Текст]. Volume 2 : Outils et corriges des exercices / A. Dolgui, J.-M. Proth. – Paris : Hermes Science Publ./Lavoisier, 2006. – 380 . – (Collection finance, gestion, management dirigee par J.-M. Doublet). – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7462-1250-1 : 320,00.
- DuBrin, A. J. Management & organization [Текст] / A. J. DuBrin, R. D. Ireland, J. C. Williams. – Cincinnati : South-Western PC, 1989. – 682 p. – ISBN 0-538-07451-5.
- Evans, J. R. Marketing [Текст] / J. R. Evans, B. Berman. – 7th ed. – New York : Macmillan Publishing Company, 1994. – 774 p. – ISBN 0-02-334270-6.
- Marketing strategy [Текст] / O. C. Ferrell, M. D. Hartline, G.H.Jr. Lucas, D. Luck. – Fort Worth, Ph. : The Dryden Press, 1998. – 407 p. – ISBN 0-03-024801-9.
- Gardner, DC Corporate credit risk [Текст] / DC Gardner. – Fairhlace financial publishing. – London : Fairplace, 1996. – 55 p. – (Financial distance learning workbook.). – ISBN 1-900589-14-1.
- Gitman, L. J. Principles of managerial finance [Текст] / L. J. Gitman. – 6th ed. – New York : Harper Collins Publishers, 1991. – 986 p. : PC Version. – (Instructor's edition). – ISBN 0-06-042416-8.
- Gitman, L. J. Instructor's manual with Practice quiz file [Текст] : To accompany " Principles of managerial finance " Lawrence J.Gitman / L. J. Gitman, M. G. Bellamy. – 6th ed. – New York : Harper Collins Publishers, 1991. – 432 p. – ISBN 0-06-362489-3.
- Allgeneine Wirtschaftslehre und Spezielle Betriebswirtschaftslehre [Текст] : Gross- und Aussenhandel / K. Gonter, S. Lind, H. Wies [et al.]. – 4., uberarb. und erweiterte Aufl. – Hamburg : Verlag Dr. Max Gehlen, 1992. – 632 s. – ISBN 3-441-07001-1.
- Griffin, R. W. Organizational behavior [Текст] / R. W. Griffin, G. Moorhead. – Boston : Houghton Mifflin Company, 1986. – 369 p. – ISBN 0-395-35518-4.
- Griffin, R. W. Organizational behavior [Текст] / R. W. Griffin, G. Moorhead. – Boston : Houghton Mifflin Company, 1986. – 724 p. – ISBN 0-395-35516-8.
- Hanna, M. D. Integrated operations management [Текст] : Adding value for customers / M. D. Hanna, W. R. Newman ; Miami University - Ohio. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 2001. – 777 p. : CD-ROM. – ISBN 0-13-258526-X.
- Heizer, J. Principles of operations management [Текст] / J. Heizer, B. Render. – 4th ed. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 2001. – 757 p. : CD-ROM. – ISBN 0-13-027147-0.
- Higgins, J. M. The management challenge [Текст] : An introduction to management / J. M. Higgins. – New York : Macmillan PC, 1991. – 844 p. – ISBN 0-02-439127-1.
- Hill, C. W. Strategic management [Текст] : An integrated approach / C. W. Hill, G. R. Jones. – 4th ed. – Boston : Houghton Mifflin Company, 1999. – 1006 p. – ISBN 0-395-85184-X.
- Hitt, M. A. Strategic management [Текст] : Competitiveness and globalization : Annotated instructor's edition / M. A. Hitt, R. D. Ireland, R. E. Hoskisson. – Minneapolis : West Publishing Company, 1995. – 1103 p. – ISBN 0-314-04341-1.
- Husted, S. W. Principles of modern marketing [Текст] / S. W. Husted, D. L. Varble, J. R. Lowry. – Boston : Allyn and Bacon, 1989. – 722 p. : ill. – ISBN 0-205-11575-6 : 1800000.
- Husted, S. W. Study guide for "Principles of modern marketing" [Текст] / S. W. Husted, D. L. Varble, J. R. Lowry. – Boston : Allyn and Bacon, 1989. – 441 p. – ISBN 0-205-11577-2.
- Johnson, G. Exploring corporate strategy [Текст] : Text and cases / G. Johnson, K. Scholes. – 4th ed. – London : Prentice Hall, 1997. – 873 p. – (Europe's best selling strategy text). – ISBN 0-13-525635-6.
- Cases in operations management [Текст] / R. Johnston, S. Chambers, C. Harland [et al.]. – 2nd ed. – London : Pitman Publishing, 1997. – 534 p. – ISBN 0-273-62496-2.
- Keegan, W. J. Global marketing [Текст] / W. J. Keegan, M. C. Green. – 3rd ed. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 2003. – 666 p. – ISBN 0-13-066998-9 : 135.00.
- Keegan, W. J. Global marketing [Текст] / W. J. Keegan, M. C. Green. – 3th ed. – Upper Saddle River : Prentice Hall, 2003. – 666 p. – ISBN 0-13-066998-9 : 169.00.
- Lamb, C.Jr. Principles of marketing [Текст] / C.Jr. Lamb, J.Jr. Hair, C. McDaniel. – Cincinnati : South-Western Publishing, 1992. – 840 p. – ISBN 0-538-81368-7.
- Lamb, C. W. Marketing [Текст] / C. W. Lamb, J. F. Hair, C. McDaniel. – 5th ed. – Cincinnati : South-Western College Publishing, 1999. – 773 p. – ISBN 0-324-00638-1.
- Lee, S. M. Operations management [Текст] / S. M. Lee, M. J. Schniederjans. – Boston : Houghton Mifflin Company, 1994. – 878 p. – ISBN 0-395-56084-5.
1
2
3
4
|