Електронний каталог
У584.3я73 Учебные издания по международным торговым отношениям,международному маркетингу для высшей школы.Учбові видання з міжнародних торгових відносин,міжнародного маркетингу для вищої школи
Документи:
- Essentials of international economics : questions & answers [Text] [Текст] = [Міжнародна економіка : в питаннях і відповідях] : [навчальний посібник] / edit. by Yuriy Kozak, Tadeusz Sporek; Odessa National Economic University, University of Economics in Katowice. – [5-е видання, переробл. та доповн.]. – Kiev; Katowice : CUL, 2014. – 223 p. – ISBN 978-611-01-0580-4 : 75,00.
- Биржевое дело [Текст] : Учебник для студ. высших учеб. завед., обучающихся по спец. "Финансы и кредит" и "Бух. учет и аудит" / Под ред.В.А.Галанова,А.И.Басова; [авт.В.А.Галанов, А.И.Басов,Е.В.Афанасьев и др.] ; Рос.экон. акад. им. Г.В. Плеханова. – Москва : Финансы и статистика, 1998. – 304с. : ил. – ISBN 5-279-01772-8 : 62,64.
- Международная торговля [Электронный ресурс] [Текст] : лекции для студентов; электронное издание / Сидорова Е.Ю.-автор; Ай Пи Эр Медиа; Инновационные технологии. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006. – 112,80. – Систем. требования: Windows 98/NT/2000/XP; Pentium - II; 256 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM.
- Международные экономические отношения [Текст] [Текст] : учебник / под ред. Б.М. Смитиенко. – 2-е изд. – Москва : ИНФРА-М, 2008. – 528 с. – (Высшее образование). – Библиогр.: с. 515-520. – ISBN 978-5-16-003357-0 : 101.40.
- Міжнародна економіка [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. ч.I / за ред. А.А. Мазаракі; авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко та ін. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 563 с. – Бібліогр.: с. 557-563. – ISBN 978-966-629-676-7; 978-966-629-677-4 (ч.1) : 130.00.
- Міжнародна економіка [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. ч.II / за ред. А.А. Мазаракі; авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко та ін. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 323 с. – Бібілогр.: с. 318-323. – ISBN 978-966-629-676-7; 978-966-629-687-3 (ч.2) : 90.00.
- Міжнародна економіка [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. ч.II / за ред. А.А. Мазаракі; авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, Л.П. Кудирко та ін. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 324 с. – Бібілогр.: с. 318-323. – ISBN 978-966-629-676-7; 978-966-629-687-3 (ч.2) : 100.00.
- Міжнародна мікроекономіка [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / за ред. Ю.Г.Козака, Ю.М.Пахомова, Н.С.Логвінової. – вид. 3-тє, перероб. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 366 с. – Бібліогр.: с. 358-366. – ISBN 978-611-01-0263-6 : 75.00.
- Міжнародна торгівля [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / Ю.Г.Козак, Н.С.Логвінова, М.І.Барановська [та ін.]; за ред.: Ю.Г.Козака, Н.С.Логвінової, М.І.Барановської. – 4-те вид., переробл. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2011. – 510с. – Бібліогр.: с. 503-507. – ISBN 9789663649061 : 75.00.
- Міжнародний маркетинг [Текст] : Опорний конспект з курсу для студентів напряму підготовки 0502 "Менеджмент" спеціальності 7.050206,8.050206 "Менеджмент ЗЕД" / Уклад.Т.І.Чаюн. – К. : КНТЕУ, 2005. – 79с. – Бібліогр.:С.78-79. – 9.47.
- Міжнародні відносини.Історія.Теорія.Економіка [Текст] : Навч.посібник / За ред.:М.З.Мальського,Ю.М.Мороза. – Л. : ЛНУ ім.І.Франка, 2002. – 396с. – 35.00.
- Світовий ринок товарів та послуг [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / авт.: А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник, В.В. Юхименко та ін.; за ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 720 с. – 150.00.
- Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств: кредитно-модульний курс [Текст] [Текст] : навч. посіб. / І.Ю.Сіваченко, Ю.Г.Козак, А.А.Наумчик [та ін.];за ред.: І.Ю.Сіваченка [та ін.]. – 3-тє вид., переробл. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 311с. – ISBN 9786110100328 : 50.00.
- Экономическая теория [Текст] : Учебник для вузов / Под ред.В.Д.Камаева. – 10-е изд.,доп.перераб. – М. : Владос, 2004. – 592с. : ил. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-691-01193-6 : 27.34.
- Cateora, P. R. International marketing [Текст] / P. R. Cateora. – 9th ed. – Boston : Irwin/McGraw-Hill, 1996. – 772 p. – ISBN 0-256-13950-4.
- Cateora, P. R. International Marketing [Text] [Текст] / P. R. Cateora. – 7th ed. – Homewood : IRWIN, 1990. – 870 p. – ISBN 0-256-07953-6 : 150,00.
- Jain, S. C. International Marketing Management [Text] [Текст] / S. C. Jain. – 2nd ed. – Boston : Kent Publ. Company, 1987. – 736 p. – ISBN 0-534-07824-9 : 90,00.
- Marketing direct international [Текст] : Concepts, pratiques et chiffres cles / M. Krafft, J. Hesse, K. M. Knappik [et al.] ; Preface de M. Levy. – Paris : Pearson Education, 2006. – 466 p. – (Дар Посольства Франції в Україні). – ISBN 2-7440-7185-4 : 350,00.
- Robinson, N. Cambridge English for Marketing [Text] [Текст] / N. Robinson ; editor J.Day. – Cambridge Univercity Press, 2014. – 120 p. + CD. – (Professional English). – ISBN 978-0-521-12460-7 : 297.00.
- Terpstra, V. International Marketing [Text] [Текст] / V. Terpstra. – 4th ed. – Chicago : The Dryden Press, 1987. – 652 p. – ISBN 0-03-006512-7 : 90,00.
- Terpstra, V. International Marketing [Text] [Текст] / V. Terpstra, R. Sarathy. – 5th ed. – Fort Worth : The Dryden Press, 1991. – 714 p. – ISBN 0-03-032767-9 : 120,00.
- Бабенко, В. Міжнародна економіка [Текст] [Текст] : навч. посіб. / В. Бабенко. – Київ : Основа, 2010. – 182с. – Бібліогр.: с.176-182. – ISBN 978-966-699-582-0 : 39.50.
- Багиев, Г. Л. Международный маркетинг [Текст] : Учебник для вузов / Г. Л. Багиев, Н. К. Моисеева, С. В. Никифорова. – СПб. : Питер, 2001. – 509с. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-318-00024-Х : 36.00;48.18.
- Бахрамов, Ю. М. Организация внешнеэкономической деятельности (Особенности менеджмента ) [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / Ю. М. Бахрамов, В. В. Глухов. – СПб. : Лань, 2001. – 444с. – (Учебники для вузов. Специальная литература). – ISBN 5-8114-0212-0 : 27.60; 31.56;27.60.
- Бестужева, С. В. Міжнародні економічні віносини [Текст] [Текст] : навчальний посібник / С. В. Бестужева. – Харків : ХНЕУ, 2009. – 384с. – ISBN 978-966-676-348-1 : 60.00.
- Міжнародна економіка [Текст] [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч.закл. / В. В. Білоцерківець, О. О. Завгородня, В. К. Лебедєва, ін. та ; за ред. А.О. Задої, В.М. Тарасевича. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 414 с. – ISBN 978-611-01-0328-2 : 99.00.
- Бочан, І. О. Глобальна економіка [Текст] : Підручник / І. О. Бочан, І. Р. Михасюк. – К. : Знання, 2007. – 403с. – Бібліогр.:С.339-357. – ISBN 9789663462462 : 36.00.
- Бояр, А. О. Торговельно-економічні відносини між Україною та ЄС: регулювання зовнішньої торгівлі та конкуренції в умовах єдиного ринку ЄС [Текст] [Текст] : підруч. / А. О. Бояр ; за заг. ред. М. Бойцуна, І. Грицяка, Я. Мудрого та ін. – Київ : Міленіум, 2008. – 384с. – (Бібліотека державного службовця у галузі європейської інтеграції). – 80.00.
- Волошин, В. Регулювання світової економіки [Текст] [Текст] : навч. посіб. / В. Волошин. – Київ : Київський університет, 2000. – 313с. – ISBN 966-594-123-2 : 25.00.
- Воронкова, А. Е. Міжнародні економічні організації [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / А. Е. Воронкова, Л. В. Єрохіна, Л. І. Рябенко. – К. : Професіонал, 2006. – 343с. – Бібліогр.:С.340-343. – ISBN 966-370-027-0 : 49.00.
- Биржевое дело [Текст] : Учебник для студ.вузов / В. А. Галанов, А. И. Басов, Е. В. Афанасьев, А. М. Воловик ; Под ред.В.А.Галанова,А.И.Басова. – М. : Финансы и статистика, 2001. – 304с. : илл. – ISBN 5-279-01772-8 : 58.80;61.20;62,64.
- Герасимчук, З. В. Організація та технологія торгівлі [Текст] [Текст] : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / З. В. Герасимчук, Л. Л. Ковальська, І. М. Вахович. – Луцьк : Надстир'я, 2005. – 322 с. – Бібліогр.: с. 318-319. – ISBN 966-517-513-0 : 23.00.
- Гладков, И. С. Мировая экономика и международные экономические отношения [Текст] : Учеб.пособие по курсам"Мировая экономика","Международные экономические отношения" / И. С. Гладков. – 3-е изд.,перераб.и доп. – М. : Дашков и К, 2003. – 296с. – ISBN 5-94798-248-Х : 22.80.
- Гоголь, Г. П. Міжнародний маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів України всіх форм навчання напряму "Економіка і підприємництво" (менеджмент) / Г. П. Гоголь. – Л. : Львівська політехніка, 2004. – 147с. – ISBN 966-553-343-6 : 33.00;16.00.
- Гонтар, В. М. Дослідження кон'юктури світових товарних ринків [Текст] : Навч.посібник / В. М. Гонтар ; За ред.М.Ф.Тимчука. – К. : ІММБ, 1998. – 68с. – 4.50.
- Гончарова, С. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. Ю. Гончарова. – Х. : Інжек, 2003. – 136с. – ISBN 966-8327-40-3 : 14.00.
- Горбач, Л. М. Міжнародні економічні відносини [Електронний ресурс] [Текст] : додаток до книги на CD / Л. М. Горбач, О. В. Плотніков. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 2004. – 70,00.
- Міжнародна економіка [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. Г. Гупало, У. Д. Балагурак, П. Ю. Буряк, Ю. Г. Гнатенко ; Під ред.О.Г.Гупала. – К. : Хай-Тек Прес, 2007. – 368с. – ISBN 966-96736-0-7 : 32.00.
- Дадалко, В. А. Мировая экономика [Текст] : Учеб.пособие для студентов экономических специальностей вузов / В. А. Дадалко. – Мн. : Ураджай;Интерпрессервис, 2001. – 592с. – Библиогр.:С.578-581. – ISBN 985-04-0469-8;985-6656-01-Х : 24.60.
- Дахно, І. І. Міжнародна торгівля [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. І. Дахно. – 2-ге вид.,доп. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 292с. – Бібліогр.:С.286-288. – ISBN 978-966-364-536-0;9789663645360 : 45,00.
- Диденко, Н. И. Основы международного маркетинга [Текст] : Учеб.пособие для вузов / Н. И. Диденко, В. В. Самохвалов. – СПб. : Политехника, 2000. – 182с. – (Учебное пособие для вузов). – ISBN 5-7325-0530-Х : 20.40.
- Донченко, О. О. Організація міжнародних перевезень [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / О. О. Донченко. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 307с. – Бібліогр.: с.303-306. – ISBN 966-629-313-7 : 33.64.
- Менеджмент для магистров [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / А. А. Епифанов, С. Н. Козьменко, А. Н. Андронов, И. А. Бокун ; Под ред.:А.А.Епифанова, С.Н.Козьменко. – Сумы : Университетская книга, 2003. – 762с. – (Мастер-класс). – ISBN 966-680-056-х : 48.00;54.00.
- Жук, М. В. Комерційні відносини України [Текст] : Підручник для студентів вищ.навч.закл. / М. В. Жук. – Чернівці : Рута, 2003. – 576с. – ISBN 966-568-513-9 : 48.50.
- Задорожний, І. М. Продовольчі товари і продовольча сировина.Світове виробництво,споживання,експорт,імпорт [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. М. Задорожний, В. В. Гаврилишин. – Л. : ЛКА, 2002. – 415с. – ISBN 5-7763-0-883-6 : 28.00;34.80.
- Зяйлик, М. Ф. Євромаркетинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / М. Ф. Зяйлик, Л. Б. Зяйлик. – К. : Кондор, 2009. – 226с. – Бібліогр.:С.217-221. – ISBN 978-966-351-208-2 : 39.80; 38.40.
- Зовнішньоекономічна діяльність: теоретичні та практичні аспекти [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. М. Калетнік, В. О. Козловський, Г. М. Заболотний, С. В. Козловський. – Київ : Хай Тек Прес, 2012. – 351 с. – Бібліогр.: с. 350-351. – ISBN 978-966-2143-77-5 : 98.00.
- Каніщенко, О. Л. Міжнародний маркетинг:Теорія і господарські ситуації [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид.,перероб. – К. : Політехніка, 2004. – 150с. – ISBN 966-622-144-6 : 19.00;19.50;21.60.
- Каніщенко, О. Л. Міжнародний маркетинг: теорія і господарські ситуації [Електронний ресурс] [Текст] : додаток до книги на CD / О. Л. Каніщенко. – 1 елктрон. опт. диск (CD-ROM). – 2004. – 70,00.
- Киреев, А. П. Международная экономика [Текст] : Учеб.пособие для вузов:В 2-х ч. Ч.1 : Международная микроэкономика:движение товаров и факторов производства / А. П. Киреев. – М. : Международные отношения, 2001. – 415с. – ISBN 5-7133-1027-2 : 45.60.
1
2
3
|