Електронний каталог
навчальні видання з основних типів суспільного виробництва для вищої школи
Документи:
- Маркетинговий менеджмент [Текст] [Текст] : навч.посіб. / за ред.Л.В.Балабанової. – 3-є вид.,переробл.і допов. – Київ : Знання, 2004. – 354с. – (Вища освіта XXI століття). – ISBN 966-8148-21-5 : 42.50;35.00.
- Поведение потребителя.Практикум [Текст] [Текст] : пособие для вузов / авт.-сост. Т.Н. Байбардина, Л.М. Титкова, Г.Н. Кожухова. – Минск : Новое знание, 2002. – 123 с. – ISBN 985-475-012-4 : 16.80;17.40.
- Управління у сфері економічної конкуренції [Текст] [Текст] : навч. посіб. у 2-х т. т.1 / авт.: В.Д. Лагутін, А.Г. Герасименко, Л.С. Головко та ін.; за ред. А.Г. Герасименко. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 448 с. – Бібліогр.: с. 444-447. – ISBN 978-966-629-804-4 : 100.00.
- Управління у сфері економічної конкуренції [Текст] [Текст] : навч. посіб. у 2-х т. т.2 / авт.: В.Д. Лагутін, О.В. Вертелєва, О.І. Міняйло та ін.; за ред. А.Г. Герасименко. – Київ : КНТЕУ, 2018. – 351с. – Бібліогр. в кінці розд. – ISBN 978-966-629-857-0; 978-966-629--853-2 (т.2) : 110.00.
- Цены и ценообразование [Текст] : Учебник для вузов / Под ред.И.К.Салимжанова. – М. : Финстатинформ, 1999. – 304с. – ISBN 5-7866-0112-9 : 20.40.
- Экономическая теория (политэкономия) [Текст] : Учебник / Под общей ред.:В.И.Видяпина,Г.П.Журавлевой. – 3-е изд.,перераб.и доп. – М. : Изд-во Российской экономической академии, 2000. – 592с. – ISBN 5-7307-0241-8 : 56.16.
- Агеев, Е. Я. Маркетинг:от простого к сложному (ответы на вопросы) [Текст] : Учеб.пособие / Е. Я. Агеев, В. И. Чепинога. – К. : Новий Світ-2000, 2004. – 421с. – ISBN 966-7827-54-2 : 32.00.
- Маркетинг [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко ; За ред.О.М.Азарян. – К. : НМЦВО МОіН України,Студцентр, 2003. – 400с. – ISBN 966-7530-27-2 : 28.00;24.00.
- Алешина, И. В. Поведение потребителей [Текст] : Учеб.пособие для вузов / И. В. Алешина. – М. : Фаир-Пресс, 2000. – 376с. – 26.09.
- Багиев, Г. Л. Маркетинг [Текст] : Учебник для вузов / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич, Х. Анн ; Под общ.ред.Багиева Г.Л. – 2-е изд.стереотип. – М. : Экономика, 2001. – 703с. : ил. – (Высшее образование). – ISBN 5-282-01932-9 : 92.40.
- Базылев, Н. И. Основы бизнеса [Текст] : Учеб.пособие / Н. И. Базылев, М. Н. Базылева. – Мн. : Мисанта, 2003. – 253с. – ISBN 985-6080-79-7 : 28.80.
- Экономическая теория [Текст] : Учеб.пособие для вузов / Н. И. Базылев, С. П. Гурко, М. Н. Базылева, Л. В. Бондарь ; Под ред.Н.И.Базылева,С.П.Гурко. – Мн. : БГЭУ, 2002. – 432с. : ил. – ISBN 985-426-707-5 : 24.90.
- Бакалінський, О. В. Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2018. – 286 с. – Бібліогр.: с. 259-276. – ISBN 978-617-7696-20-8 : 120.00.
- Балабанова, Балабанова Марина Ивановна Маркетинг [Текст] : Підручник / Балабанова Марина Ивановна Балабанова. – 2-ге вид.,перероб.і доп. – К. : Знання-Прес, 2004. – 645с. – (Вища освіта ХХI століття). – ISBN 966-7767-44-2 : 65,00;54.00.
- Балабанова, Балабанова Марина Ивановна Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Балабанова Марина Ивановна Балабанова. – Донецьк : [ДонДУЕТ], 2002. – 600с. – Бібліогр.:с.530-543. – 65,00.
- Балабанова, Л. В. Маркетинг [Текст] [Текст] : підручник / Л. В. Балабанова. – Вид. 3-тє, переробл. і доп. – Київ : КНЕУ, 2011. – 543с. – (Школа маркетингового менеджменту). – Бібліогр.: с.463-470. – ISBN 978-966-483-444-2 : 112.50.
- Барышев, А. Ф. Маркетинг [Текст] : Учебник для студ.сред.проф.учеб.завед. / А. Ф. Барышев. – М. : Академия, 2002. – 208с. – (Среднее профессиональное образование). – ISBN 5-7695-0991-0;5-294-00142-Х : 31.20.
- Башнянин, Г. І. Політична економія [Текст] : Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів усіх рівней акредитації. Ч.1;Ч.2 : Загальна економічна теорія;Спеціальна економічна теорія / Г. І. Башнянин, П. Ю. Лазур, В. С. Медведєв. – К. : Ніка-Центр;Ельга, 2002. – 527с. – ISBN 966-521-089-0 : 28.00.
- Беляевский, И. К. Маркетинговое исследование:информация,анализ,прогноз [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / И. К. Беляевский. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 320с. – ISBN 5-279-02220-9 : 28.00;30.72.
- Бєлявцев, М. І. Інфраструктура товарного ринку [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. І. Бєлявцев, Л. В. Шестопалова. – К. : ЦНЛ, 2005. – 410с. – ISBN 966-364-014-6 : 33.00.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Экономическая теория [Текст] : Учебник для вузов / Т. Г. Бродская, О. В. Бургонов, В. И. Видяпин, В. В. Громыко ; Под ред. В.И.Видяпина,А.И.Добрынина,Г.П.Журавлевой,Л.С.Тарасевича. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 714с. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-000300-2 : 39.78.
- Валигурский, Д. И. Предпринимательство:развитие,государственное регулирование,перспективы [Текст] : Учеб.пособие / Д. И. Валигурский. – М. : Дашков и К, 2002. – 331с. – ISBN 5-94798-006-1 : 13.20.
- Вачевський, М. В. Маркетингова культура у підприємництві [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. В. Вачевський, Н. М. Примаченко, М. М. Баб'як. – К. : ЦНЛ, 2005. – 128с. – ISBN 966-8365-92-5 : 14.00.
- Войтов, А. Г. Деньги [Текст] : Учеб.пособие / А. Г. Войтов. – М. : Дашков и К, 2002. – 240с. – ISBN 5-94798-026-6 : 22.80;21.07.
- Голубков, Е. П. Маркетинговые исследования:теория, методология и практика [Текст] : Учебник / Е. П. Голубков. – 3-е изд.,перераб. и доп. – М. : Финпресс, 2003. – 493с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом). – ISBN 5-08001-0003-9 : 115.20.
- Гончарова, С. Ю. Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для самостійного вивчення дисципліни / С. Ю. Гончарова. – Х. : Інжек, 2003. – 136с. – ISBN 966-8327-40-3 : 14.00.
- Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / І. О. Дудла. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 223с. : табл. – Бібліогр.:С.210-213. – ISBN 978-966-364-451-6;9789663644516 : 28,00;35,50.
- Єрмошенко, М. М. Маркетинговий менеджмент [Текст] : Навч.посібник / М. М. Єрмошенко. – К. : НАУ, 2001. – 204с. – ISBN 966-95193-2-2 : 14.00.
- Желтякова, И. А. Цены и ценообразование [Текст] : Учеб.пособие / И. А. Желтякова, Г. А. Маховикова, Н. Ю. Пузыня. – СПб : ПИТЕР, 1999. – 112с. – (Краткий курс). – ISBN 5-8046-0106-7 : 10.20.
- Желтякова, И. А. Цены и ценообразование.Тесты и задачи [Текст] : Учеб.пособие / И. А. Желтякова, Г. А. Маховикова, Н. Ю. Пузыня. – СПб : ПИТЕР, 1999. – 208с. – ISBN 5-8046-0128-8 : 21.60.
- Зозулев, А. В. Поведение потребителей [Текст] [Текст] : учеб.пособие / А. В. Зозулев. – Київ : Знання, 2004. – 364 с. – ISBN 966-8148-31-2 : 33.00.
- Зозулев, А. В. Сегментирование рынка [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / А. В. Зозулев. – Х. : Студцентр, 2003. – 230с. : илл.,табл. – Библиогр.:76 названий. – ISBN 966-7530-29-9 : 22.50.
- Ивашковский, С. Н. Макроэкономика [Текст] : Учебник / С. Н. Ивашковский. – 3-е изд., испр. – М. : Дело, 2004. – 471с. – ISBN 5-7749-0178-5 : 59.78;65.61.
- Технология бизнеса [Текст] : Учебник / С. Б. Исмуратов, И. Я. Петренко, С. А. Пикулев, Е. И. Чивилихин ; Под ред.Е.И.Чивилихина. – М. : ТЦ Сфера, 1999. – 640с. : ил. – (Учебник и учебные пособия для студ.вузов,школ бизнеса и бизнесменов). – ISBN 5-89144-087-3 : 46.80.
- Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 192с. – Бібліогр.:С.176-177. – ISBN 966-364-282-3 : 23.00.
- Основи економічноі теоріі:Політекономічний аспект [Текст] : Пiдручник для вузiв / Г. Н. Климко, В. П. Нестеренко, Л. О. Каніщенко, А. А. Чухно ; За ред.:Г.Н.Климка,В.П.Нестеренка. – 2-ге вид.,перероб.i доп. – К. : Вища школа;Знання, 1999. – 743с. : iл. – ISBN 5-11-004720-0 : 20.00.
- Корольчук, О. П. Маркетинг.Ситуативні творчі та контрольні завдання [Текст] : Практикум / О. П. Корольчук, Л. М. Шульгіна. – К. : КНТЕУ, 2003. – 259с. – ISBN 966-629-069-3 : 14.11;18.00.
- Косенков, С. І. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / С. І. Косенков. – К. : Скарби, 2004. – 464с. – ISBN 966-8016-05-Х : 43.00;55.85.
- Маркетинг [Текст] : Навч.посібник для студентів економічних спеціальностей / В. І. Крамаренко, Б. І. Холод, И. В. Ванеєва, А. П. Дударь. – К. : ЦУЛ, 2003. – 258с. – ISBN 966-584-129-7 : 15.00;25.80;23.70.
- Маркетингові дослідження [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, О. Б. Мних, О. А. Сорока. – Л. : Інтелект-Захід, 2004. – 286с. – ISBN 966-7597-38-5 : 42.00.
- Крупка, М. І. Основи економічної теорії [Текст] : Підручник для вищих навч.закладів / М. І. Крупка, П. І. Островерх, С. К. Реверчук. – К. : Атіка, 2002. – 344с. – ISBN 966-7714-31-4 : 19.00.
- Крупка, М. І. Основи економічної теорії [Текст] : Підручник / М. І. Крупка, П. І. Островерх, С. К. Реверчук. – К. : Атіка, 2001. – 344с. – ISBN 966-7714-31-4 : 19.00;15.00.
- Ламбен, Ж.-Ж. Менеджмент,ориентированный на рынок.Стратегический и операционный маркетинг [Текст] = Market-driven management : Учебник для слушателей,обучающихся по программам "Мастер делового администрирования" / Ж.-Ж. Ламбен ; Пер. с англ. – СПб. : Питер, 2005. – 796с. – (Классика МВА). – ISBN 5-272-00136-2 : 147.48.
- Липчук, В. В. Маркетинг:основи теорії та практики [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих закладів освіти / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; За ред.В.В.Липчука. – 2-ге вид.,доп.і випр. – Л. : Новий світ-2000;Магнолія плюс, 2003. – 288с. – (Вища освіта в Україні). – ISBN 966-8340-01-9,966-7827-23-2 : 27.00;38.50.
- Липчук, В. В. Маркетинг:основи теорії та практики [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. закл. освіти / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль ; за ред. В.В.Липчука. – 3-тє вид., допов. і випр. – Львів : Магнолія плюс, 2005. – 288 с. – (Вища освіта в Україні). – Бібліогр.: с.285-286. – ISBN 966-8340-01-9 : 45,68.
- Основи економічної теорії [Текст] [Текст] : Підручник / О. О. Мамалуй, О. А. Гриценко, Л. В. Гриценко, Г. Ю. Дарнопих ; За заг.ред.О.О.Мамалуя. – Київ : Юрінком Інтер, 2006. – 480с. – Бібліогр.:с.467-470. – ISBN 966-667-102-6 : 50.20.
- Основи економічної теорії [Текст] : Підручник / О. О. Мамалуй, О. А. Гриценко, Л. В. Гриценко, Г. Ю. Дарнопих ; За заг.ред.О.О.Мамалуя. – К. : Юрінком Інтер, 2003. – 478с. – Бібліогр.:с.468-470. – ISBN 966-667-102-6 : 37.00.
- Основы экономики в вопросах и ответах [Текст] : Пособие / О. Мамедов, И. Шелкова, Ж. Адилова, О. Германова ; Науч.ред.О.Ю.Мамедов. – Ростов на/Д : Феникс, 2000. – 416с. – ISBN 5-85880-295-8 : 12.80.
- Мочерний, С. В. Економічна теорія [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. В. Мочерний. – Вид. 3-тє, допов. і перероб. – Київ : Академія, 2005. – 640с. – (Альма Матер). – Бібліогр.: с. 623-624. – ISBN 966-580-195-3 : 40.00.
1
2
|