Електронний каталог
спонсорство
Документи:
- Weigelt, A. Sponsorship of sporting events and the law [Text] [Текст] / A. Weigelt, O. A. Klymchuk // The Ukrainian journal of business law. – Київ : ПрАТ "Юридична практика", 2012. – № 6. – P. 14-16.
- Бондаренко, О. Спонсорський маркетинг європейських країн за воєнного стану в Україні [Текст] / О. Бондаренко, М. Найтс // Scientia Fructuosa. – Київ, 2022. – ч. 6 (146). – С. 4-18. – (Економічні науки).
- Гарбарчук, И. Фандрайзинг - ключевые этапы, или "искусство воплощения идеи в жизнь" [Текст] / И. Гарбарчук // Маркетинг и реклама. – Київ, 2010. – № 11 (171). – С. 28-34.
- Зинченко, Е. Структура подходов к спонсорству [Текст] / Е. Зинченко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 6 (178). – С. 40-41.
- Клейменичева, А. А. Основные особенности и принципы работы отдела спонсорства и специальных проектов в ведущих рекламных агенствах России [Текст] / А. А. Клейменичева // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2014. – № 2 (62). – С. 102-111.
- Мыслина, В. Ф. Типология спонсорства и критерии оценки его эффективности [Текст] / В. Ф. Мыслина // Реклама. Теория и практика. – М., 2008. – № 5. – С. 326-340.
- Олефір, В. Дуалізм правової природи спонсорства: проблеми теорії та практики [Текст] / В. Олефір // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2013. – № 1 (205). – С. 52-55.
- Ромат, Е. Спонсорство в системе маркетинговых коммуникаций [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 6 (178). – С. 28-37.
- Солошенко, Л. Спонсорство: що варто знати? [Текст] / Л. Солошенко // Податки та бухгалтерський облік. – Харків, 2017. – № 51. – С. 21-24.
- Хобта, Л. Ю. Суспільна значущість меценатства, благодійності та спонсорства: світовий контекст [Текст] / Л. Ю. Хобта // Український історичний журнал. – К., 2006. – № 2. – С. 154-158.
|