Електронний каталог
У49:Ч518-211.1 Маркетинг в туризме.Маркетинг у туризмі
Документи:
- Економіка харчових виробництв [Текст] : Методичні рекомендації до самостійної роботи для студентів напрямуі "Харчова технологія та інженерія", професійного спрямування 6.091711"Технологія харчування" варіативної компоненти "Технологія харчування, ресторанна справа та сервіс" денної форми / Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу; уклад. С.П.Гаврилюк. – 175/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 52 c. – 7,94.
- Маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Ю.Б.Забалдіна, О.В.Полтавська. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 96 c. – Бібліогр.:с.95-96. – 32.00.
- Маркетинг послуг [Текст] : Опорний конспект лекцій / Уклад.:Л.Л.Данілова,Н.А.Даниленко.Кафедра маркетингу та реклами. – К. : КНТЕУ, 2008. – 65с. – Бібліогр.:С.73-75. – 10.69.
- Маркетинг у готельно-ресторанному господарстві [Текст] : Програма курсу для студентів професійного спрямування 6.050200 "Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / Каф. економіки та менеджменту готельного гсподарства і туризму; уклад. Л.М. Шульгіна, Л.М.Гопкало, О.В.Сьомко. – 266/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 16 c. – 4,94.
- Маркетинг у готельно-ресторанному господарстві [Текст] : Робоча програма курсу для студентів професійного спрямування 6.050200 "Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу; уклад. Л.М. Шульгіна, Л.М.Гопкало, О.В.Сьомко. – 265/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 19 c. – 5,02.
- Маркетинг у готельно-ресторанному господарстві [Текст] : Методичні рекомендації до самостійної роботи для студентів професійного спрямування 6.050200 "Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу" / Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу; уклад. Л.М.Гопкало, О.В.Сьомко. – 137/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 42 c. – 3,79.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Збірник тестових завдань / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; авт. Л.М. Шульгіна, В.В. Білик, Л.М. Гопкало, О.В. Полтавська. – 851/09 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 38 c. – 10,53.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.Л.М. Шульгіна; Каф.готельно-ресторанного та тур. бізнесу. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 99 c. – 24.35.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Програма дисципліни для студентів професійного спрямування "Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент туристичної індустрії" / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. В.В. Білик, Л.М. Шульгіна. – 838/06 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2006. – 10 c. – 2,58.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Робоча програма / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. В.В. Білик. – 875/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 22 c. – 4,52.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Збірник ситуаційних вправ з дисципліни для студентів професійного спрямування 6.050201"Менеджмент організацій" варіативної компоненти "Менеджмент туристичної індустрії" / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. Л.М.Гопкало. – 468/05 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2005. – 22 c. – 4,11.
- Маркетинг у туристичній індустрії [Текст] : Методичні рекомендації до самостійної роботи для студентів спеціальності "Менеджмент організацій", спеціалізації "Менеджмент туристичної індустрії" / Каф. готельно-ресторанного та тур. бізнесу; уклад. В.В. Білик. – 415/04 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2004. – 26 c. – 2,80.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : програма / авт. М.Г. Бойко, Л.В. Романчук; КНТЕУ, Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – 359/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 14 c. – 14,00.
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. М.Г. Бойко, Л.В. Романчук; КНТЕУ, Каф. готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – 463/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 30 c. – 28,00.
- Adamczyk, G. Podstawy marketingu produktu [Text] [Текст] : wybrane zagadnienia : materialy pomocnicze do wykladow i cwiczen / G. Adamczyk, R. D. Tauber ; Wyzsza Szkola Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. – Poznan : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2011. – 136 s. – ISBN 978-83-88537-97-4 : 250,00.
- Гаврилюк, С. П. Конкурентоспроможність підприємств у сфері туристичного бізнесу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освіт.-профес.прогр.магістра зі спеціальності "Менеджмент організацій" / С. П. Гаврилюк. – К. : КНТЕУ, 2006. – 180с. : табл. – Бібліогр.:С.169-172. – ISBN 966-629-205-Х : 19.94; 20.00; 18.00.
- Гурджиян, К. В. Формування туристичними підприємствами лояльності споживачів [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Гурджиян К. В. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2014. – 20 с.
- Гурджиян, К. В. Формування туристичними підприємствами лояльності споживачів [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Гурджиян К. В. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. І.О. Бучацька. – Київ, 2014. – 229 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: 206-229. - Дод.
- Дашкова, Т. Л. Маркетинг в туристическом бизнесе [Текст] [Текст] : учеб.пособие / Т. Л. Дашкова. – Москва : Дашков и К, 2010. – 72с. – ISBN 9785394007828 : 25.00.
- Дурович, А. П. Маркетинг в туризме [Текст] : Учеб.пособие для студ.вузов / А. П. Дурович. – 2-е изд., перераб. и доп. – Мн. : Новое знание, 2001. – 496с. – 33.72.
- Дурович, А. П. Маркетинг в туризме [Текст] [Текст] : учеб.пособие / А. П. Дурович. – Москва : Инфра-М, 2010. – 316с. – (Высшее образование). – ISBN 9785160037110 : 145.10.
- Маркетинг турпродукту [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін ; за ред. Г.Б.Муніна,О.О.Гаци. – Київ : Кондор, 2009. – 394с. – ISBN 978-966-351-224-2 : 75.00.
- Кудла, Н. Є. Маркетинг туристичних послуг [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Н. Є. Кудла. – Київ : Знання, 2011. – 351 с. + компакт-диск. – (Вища освіта XXI століття). – Бібліогр.: с. 336-343. – ISBN 978-966-346-854-9(сер.); 978-966-346-683-5 : 94.00.
- Мілютіна, Ю. С. Маркетинг інновацій туристичного підприємства [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Мілютіна Ю. С. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. В.Є. Сахаров. – Київ, 2013. – 204 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с.185 - 204. - Дод.
- Мілютіна, Ю. С. Маркетинг інновацій туристичного підприємства [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Мілютіна Ю. С. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2013. – 23 с.
- Сагайдак, М. П. Внутрішній маркетинг підприємств сфери послуг [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...д-ра екон. наук / Сагайдак М. П. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана", 2016. – 33 с.
- Суслова, Т. О. Маркетингова цінова політика туристичних підприємств [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Суслова Т. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.). – Київ : КНТЕУ, 2015. – 23 с.
- Суслова, Т. О. Маркетингова цінова політика туристичних підприємств [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Суслова Т. О. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. Л.М. Шульгіна. – Київ, 2015. – 259 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с. 198-223. - Дод.
- Ткешелашвілі, М. Л. Маркетингове управління суб`єктами туристичної діяльності [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд. екон. наук / Ткешелашвілі М. Л. ; 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Київ : КНТЕУ, 2012. – 21 с.
- Ткешелашвілі, М. Л. Маркетингове управління суб`єктами туристичної діяльності [Текст] [Текст] : дис. ...канд. екон. наук / Ткешелашвілі М. Л. ; 08.00.04 - економіка та упр. підприємствами (за видами екон. діяльн.); наук. кер. : Л.М. Шульгіна. – Київ, 2012. – 199 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр.: с.184 - 199. - Дод.
- Шульгіна, Л. М. Маркетинг підприємств туристичного бізнесу [Текст] : Монографія / Л. М. Шульгіна. – К. : КНТЕУ, 2005. – 596с. – Бібліогр.:С.561-596. – ISBN 966-629-193-2 : 39.76.
- Шульгіна, Л. М. Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг зеленого туризму [Текст] [Текст] : монографія / Л. М. Шульгіна, А. І. Зінченко, Н. А. Крахмальова. – Київ : КНУТТД; КНТЕУ; НТТУ "КПІ", 2014. – 253 с. – Бібліогр.: с. 193-211. – ISBN 978-966-7972-10-3 : 65.00.
- Шульгіна, Л. М. Маркетингове управління туристичними підприємствами [Текст] [Текст] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. Л. Ткешелашвілі. – Київ : НТУ "Київ. техн.ін-т"; КНТЕУ, 2011. – 295 с. – Бібліогр.: с.179-189. – ISBN 978-966-308-404-6 : 50.00.
|