Електронний каталог
маркетингові інновації
Документи:
- Матрица риска: Три вопроса, позволяющие оценить потенциал нового продукта [Текст] // Маркетолог. – М., 2008. – № 5. – С. 15.
- Новый вкус инноваций [Текст] // Маркетолог. – М., 2007. – № 11. – С. 3-5.
- Азизов, Анар Али оглы Маркетинговые инновации на рынке туристических услуг Азербайджана [Текст] / Анар Али оглы Азизов // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2016. – № 1-2. – С. 143-152.
- Бондаренко, А. Маркетинг для чувствительных потребителей. Как L'OREAL разрабатывает краски для волос [Текст] / А. Бондаренко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2011. – № 9. – С. 43-46.
- Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 1. – С. 26-32.
- Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / О. Зозульов, Т. Царьова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2018. – № 3. – С. 47-84.
- Имас, А. Сага о продуктах: Инновации - путь к счастливому потребительскому будущему [Текст] / А. Имас // Новый маркетинг. – К., 2007. – № 3. – С. 25-26.
- Ілляшенко, С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльностю підприємства на засадах маркетингу інновацій [Текст] / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 12 (114). – C. 111-119.
- Ниселев, Б. Стратегические факторы успеха маркетинговых инноваций [Текст] / Б. Ниселев, В. Дегтярева // Маркетинг. – М., 2007. – № 5. – С. 50-59.
- Ніколіна, В. Технологічні, організаційні й маркетингові інновації на малих і середніх підприємствах [Текст] / В. Ніколіна // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 7 (145). – С. 268-278.
- Секерин, В. Оценка конкурентоспособности в инновационном маркетинге [Текст] / В. Секерин, А. Черная // Маркетинг. – М., 2007. – № 2. – С. 27-33.
- Султанов, О. У. Инновации как мощный инструмент в создании и продвижении новых продуктов [Текст] / О. У. Султанов // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2008. – № 3. – С. 196-203.
- Тарнавська, Н. Маркетингові інновації як пріоритетне джерело конкурунтних переваг підприємств [Текст] / Н. Тарнавська, О. Голоднюк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2015. – № 3. – С. 79-92.
- Трусов, Г. Психология бонуса [Текст] / Г. Трусов // Маркетинг и реклама. – К., 2008. – № 7-8. – С. 34-36.
- Черевко, И. Хедлайнеры упаковки. Инновационные маркетинговые решения на рынке упаковки [Текст] / И. Черевко // Food tehnologies & equipment. Пищевые технологии и оборудование. – Київ : Рема-Принт, 2009. – № 11-12. – С. 28-30.
- Щербань, В. М. Маркетингові організаційні інновації у сфері державного управління [Текст] / В. М. Щербань // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – № 5(71). – С. 89-94.
|