Електронний каталог
Класифікатори
С
стимулювання покупців
Документи:
Искусство покупать. Обязаность и ответственность байера [Текст] // Текстильная промышленность. – М., 2007. – № 11. – С. 46-50.
Гурджиян, К.
Способы накопления баллов в программах лояльности, или кака поощрить любовь покупателей [Текст] / К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 7-8. – С. 40-48.
Чернов, И. В.
Постоянные клиенты: система бонусов и привилегий [Текст] / И. В. Чернов // Управление продажами. – Москва, 2009. – № 4. – С. 208-215.
Чорна, Л. О.
Методологічні основи побудови системи цінового стимулювання [Текст] / Л. О. Чорна // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – 2006. – № 3(31). – С. 112-118. – (Економічні науки).
Юсупова, О.
Стимулювання покупців у роздрібній торгівлі [Текст] / О. Юсупова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 4 (96). – С. 53-66.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'