Електронний каталог
міжнародна реклама
Документи:
- PR сегодня:новые подходы,исследования,международная практика [Текст] / Пер.с англ. – М. : ИМИДЖ-Контакт;ИНФРА-М, 2002. – 503с. – (Современные консалтинговые технологии). – ISBN 5-94369-010-7;5-16-000841-1 : 73.20;82.80.
- Міжнародна реклама [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.І. Микало; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 299/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 18 c. – 20,00.
- Belch, G. E. Introduction to advertising and promotion management [Текст] / G. E. Belch, M. A. Belch. – Boston : IRWIN, 1990. – 770 p. – ISBN 0-256-07972-2.
- Бове, К. Л. Современная реклама [Текст] / К. Л. Бове ; Пер.с англ.Общ.ред.Феофанова О.А.Предисл.к рус.изд.Назарушкина М.А. – Тольятти : Издательский Дом Довгань, 1995. – 704с. : ил. – ISBN 5-88731-001-4 : 180.00.
- Каніщенко, О. Л. Міжнародний маркетинг:Теорія і господарські ситуації [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. Л. Каніщенко. – 2-ге вид.,перероб. – К. : Політехніка, 2004. – 150с. – ISBN 966-622-144-6 : 19.00;19.50;21.60.
- Кузякин, А. П. Реклама и PR в мировой экономике [Текст] : Учеб пособие / А. П. Кузякин, М. А. Семичев. – М. : ТК Велби, 2002. – 320с. – ISBN 5-902171-48-2 : 16.80.
- Лейн, У. Р. Реклама [Текст] = Advertising: A Framework / У. Р. Лейн, Дж.Т. Рассел. – СПб. : Питер, 2004. – 537с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-94723-020-8;0-13-085220-1 (англ.) : 61.32.
- Пазуха, М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 172с. – Бібліогр.:С.128-129. – ISBN 966-364-268-8 : 22.00.
- Песоцкий, Е. А. Современная реклама.Теория и практика [Текст] / Е. А. Песоцкий. – 2-е изд.перераб. и доп. – Ростов на/Д : Феникс, 2003. – 347с. : илл. – (Психология бизнеса). – ISBN 5-222-03497-6 : 24.00.
- Рожков, И. Я. Международное рекламное дело [Текст] / И. Я. Рожков. – М. : Банки и биржи;ЮНИТИ, 1994. – 175с. – ISBN 5-85173-012-9 : 2.65.
- Росситер, Дж.Р. Реклама и продвижение товаров [Текст] / Дж.Р. Росситер, Л. Перси ; Пер.с англ.Под общ.ред.Л.А.Волковой. – СПб. : Питер, 2000. – 656с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-8046-0115-6 : 41.40;40.00.
- Росситер, Дж.Р. Реклама и продвижение товаров [Текст] = Advertising communications promotion management / Дж.Р. Росситер, Л. Перси ; Пер.с англ.Под общ.ред.Л.А.Волковой. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2001. – 651с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-8046-0115-6 : 55.44.
- Росситер, Дж.Р. Реклама и продвижение товаров [Текст] = Advertising communications promotion management / Дж.Р. Росситер, Л. Перси ; Пер.с англ.Под общ.ред.Л.А.Волковой. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2002. – 651с. : ил. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-8046-0115-6 : 32.40.
- Уэллс, У. Реклама:принципы и практика [Текст] = Advertising.Principles.Practice / У. Уэллс, Д. Бернет, С. Мориарти ; Пер.с англ.Под науч.ред.С.Г.Божук. – 3-е изд.,испр.и доп. – СПб. : Питер, 2001. – 797с. – (Маркетинг для профессионалов). – ISBN 5-318-00284-6 : 46.20;66.00;66.24.
- Уэллс, У. Реклама:теория и практика [Текст] / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти ; Пер.с англ. – СПб. : Питер, 1999. – 736с. – (Теория и практика менеджмента). – ISBN 5-314-00141-1 : 48.00.
|