Електронний каталог
маркетинг відносин
Документи:
- Тема номера: Маркетинг отношений [Текст] // Маркетинг и реклама. – К., 2008. – № 7-8. – С. 4-109.
- Балглашвили, О. Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий [Текст] / О. Балглашвили // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 2. – С. 24-28.
- Бегларашвили, О. Формирование системы взаимодействия на принципах маркетинга взаимоотношений: базовые положения [Текст] / О. Бегларашвили // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 3 (186). – С. 30-35.
- Матвіїв, М. Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку [Текст] / М. Матвіїв // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2010. – № 4. – С. 463-476.
- Чикусова, М. Корпоративная социальная ответственность: необходимая реальность или современный тренд? [Текст] / М. Чикусова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 3 (186). – С. 62-65.
- Шарапа, О. М. Управления відносинами з клієнтами через впровадження CRM- систем як складова ефективного ведення бізнесу [Текст] / О. М. Шарапа // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 7. – С. 175-185.
- Шишка, І. Місце договору на виконання маркетингових робіт у системі договірних зобов'язань [Текст] / І. Шишка // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2009. – № 9. – С. 116-121.
|