Електронний каталог
життєвий цикл товару
Документи:
- Снова о жизненном цикле упаковки [Текст] // Тара и упаковка. – Москва, 2011. – № 6 (126). – С. 26-27.
- Берзіна, С. Еко+експорт, або в ногу з глобальними тенденціями [Текст] / С. Берзіна // Діловий вісник. – Київ, 2015. – №4. – С. 38-40.
- Гаркавенко, С. С. Проблеми прогнозування життєвого циклу споживчих товарів [Текст] / С. С. Гаркавенко, К. Б. Вербій // Науковий вісник Київського гуманітарного інституту. – К., 2008. – № 1. – С. 59-63. – (Економічні науки).
- Герасименко, В. Репозиционирование и жизненный цикл товара [Текст] / В. Герасименко // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 6. – С. 28-32.
- Загорський, В. С. Освіта як визначальний фактор забезпечення сталого розвитку національної економіки [Текст] / В. С. Загорський // Регіональна економіка. – Львів, 2017. – № 2. – С. 23-30.
- Костюк, С. Практические аспекты использования данных анализа стадии развития рынка и жизненного цикла продукта [Текст] / С. Костюк // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 5. – С. 26-30.
- Подолян, І. С. Еволюційний підхід у теорії ринкового попиту [Текст] / І. С. Подолян // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 5. – С. 22-31.
- Подорожная, Л. Классификация рекламы в зависимости от стадии жизненного цикла товара [Текст] / Л. Подорожная // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 6. – С. 51-53.
- Прийменко, С. А. Екодеструктивний вплив на довкілля енергетичного продукту на різних стадіях його життєвого циклу [Текст] / С. А. Прийменко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2011. – № 5-6. – С. 66-69.
- Семак, Б. Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України [Текст] / Б. Семак, Л. Іванова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 6 (64). – С. 10-15.
- Семенычев, В. К. Модель жизненного цикла продукта на основе дробно-рационального тренда с произвольной асимметрией [Текст] / В. К. Семенычев, А. А. Коробецкая // Экономика и математические методы. – Москва, 2012. – № 3. – С. 106-112.
- Силаков, А. В. Особенности построения модели управления жизненным циклом товара в условиях конкурентного замещения [Текст] / А. В. Силаков, В. В. Силакова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2009. – № 3. – С. 8-17.
- Силаков, А. В. Описание жизненного цикла товара на основе модели диффузии инноваций [Текст] / А. В. Силаков, В. В. Силакова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – Москва, 2009. – № 4. – С. 250-263.
- Скворцов, І. Б. Обгрунтування ефективності інвестиційного проекту з використанням життєвого циклу товару [Текст] / І. Б. Скворцов, Х. Я. Яремих // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 17. – С. 6-9.
- Шушкевич, С. В. Построение структуры каналов распределения [Текст] / С. В. Шушкевич // Управление продажами. – Москва, 2011. – № 1 (56). – С. 22-37.
|