Електронний каталог
зв'язки з громадськістю
Документи:
- Гаман, Т. Роль і значення зв'язків з громадкістю у формуванні позитивного іміджу органів державної влади [Текст] / Т. Гаман, О. Андрійчук // Конкуренція. Вісник Антимонопольного комітету України. – Київ, 2012. – № 1 (44). – С. 44-51.
- Герасименко, В. В. Новые подходы в преподавании маркетинговых дисциплин на программе бакалавров: курс "Связи с общественностью" [Текст] / В. В. Герасименко // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – Москва, 2012. – № 4. – С. 96-103. – (Серия 6:Экономика).
- Канченко, А. В. Комунікаційні підрозділи з інформування та формування громадської думки щодо політики глави держави [Текст] / А. В. Канченко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 20. – С. 134-136.
- Комарницька, О. Взаємодія органів прокуратури України із засобами масової інформації та громадськістю: проблеми підвищення ефективності [Текст] / О. Комарницька, В. Прядко // Вісник прокуратури. – Київ, 2014. – № 12 (162). – С. 86-97.
- Коржова, Т. В. До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст] / Т. В. Коржова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2019. – № 4. – С. 102-109.
- Костенко, Н. Мережева комунікація: алгоритмічний і ризикований зв'язок [Текст] / Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2020. – № 2. – С. 5-23.
- Мартинець, Н. С. Стратегія модернізації механізмів взаємодії уряду та громадськості [Текст] / Н. С. Мартинець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 13. – С. 86-89.
- Павелеукая, С. Верю в историю управления эмоциями [Текст] / С. Павелеукая // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 5. – С. 48-49.
- Питайчук, Л. РR - індустрія в Європі в посткризовий період [Текст] / Л. Питайчук // Віче. – Київ : Київська правда, 2011. – № 12 (297). – С. 16-19.
- Савруцкая, Е. П. Межпредметные связи в свете компетентностного подхода [Текст] / Е. П. Савруцкая // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 3. – С. 86-90.
- Ткач, А. Деякі аспекти реалізації принципу гласності в діяльності прес-служби органів прокуратури [Текст] / А. Ткач // Вісник прокуратури. – Київ : Істина, 2013. – № 12 (150). – С. 133-139.
- Толкачов, І. М. Основні моделі зв'язків з громадськістю в системі державної влади [Текст] / І. М. Толкачов // Трибуна. – К., 2008. – № 9-10. – С. 34,35.
- Толубко, О. Методологія аналізу комунікацій з громадськістю в умовах становлення інформаційного суспільства [Текст] / О. Толубко // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2011. – № 5-6. – С. 9-16.
- Федоришина, І. Місія у структурі корпоративної відповідальності сучасного підприємства [Текст] / І. Федоришина // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 1. – С. 62-66.
- Юшина, Е. Организация связей с общественностью: теоретические аспекты [Текст] / Е. Юшина // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2010. – № 8. – С. 123-126.
|