Електронний каталог
світові бренди
Документи:
- Dorofeev, O. O. Combating Illegal Product Package Copying in Ukraine [Text] [Текст] / O. O. Dorofeev // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ЗАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 4 : In focus: Intellectual property. – P. 22-24.
- Андрощук, Г. Найпотужніші бренди світу: стан і тенденції [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність. – К., 2008. – № 12. – С. 19-31.
- Балацкий, Е. Экономика брэндов [Текст] / Е. Балацкий // Общество и экономика. – Москва, 2009. – № 3. – С. 27-52.
- Коваленко, В. Консервативный брендинг в финансах [Текст] / В. Коваленко // Финансовый директор. – Київ, 2010. – № 9-10 (87). – С. 22-31.
- Любаренко, Т. І. Інноваційні технології формування міжнародних брендів [Текст] / Т. І. Любаренко // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2009. – № 11. – С. 3-6.
|