Електронний каталог
онлайн-дослідження
Документи:
- ДЕмбіцький, С. Обмеження використання онлайн панелей в сучасних опитуваннях [Текст] / С. ДЕмбіцький, В. Швець // Бухгалтерія UA. – Київ : ТОВ "Інфоліга", 2019. – № 47. – С. 37-39.
- Дубинский, И. Онлайн: новые возможности маркетинговых исследований [Текст] / И. Дубинский // Отдел маркетинга. – Київ, 2009. – № 3. – С. 48-50.
- Красновський, О. Жахливо і прекрасно: онлайн дослідження в Україні [Текст] / О. Красновський, Н. Харченко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 3 (72). – С. 14-21.
- Пудова, Д. Онлайн-исследования в Украине [Текст] / Д. Пудова // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2016. – № 6. – С. 30-35.
|