Електронний каталог
соціально-етичний маркетинг
Документи:
- Дідківська, К. В. Актуалізація ролі соціально-етичного маркетингу в сучасних умовах господарювання [Текст] / К. В. Дідківська // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 9. – С. 102-107.
- Дубовік, Т. В. Соціально-етичний маркетинг підприємств [Текст] / Т. В. Дубовік, І. О. Бучацька // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2011. – № 3. – С.131-135.
- Ласукова, А. Взаємозвязок соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності [Текст] / А. Ласукова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 81-91.
- Ромат, Е. Этика в маркетинге: нормативный подход и основные определения [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг-комплект: Маркетинг и реклама + Маркетинговые исследования в Украине. – Харків, 2014. – № 7 (214). – С. 20-26.
- Ромат, Е. В. Маркетинг: от этического к социально ответственному [Текст] / Е. В. Ромат // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 1 (208). – С. 40-47.
- Хоменко, П. Г. Сучасні тенденції розвитку маркетингу [Текст] / П. Г. Хоменко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2009. – № 12. – С. 123-133.
|