Електронний каталог
навчальні видання з ціни, витрат виробництва, собівартості, вартості, прибутку, рентабельністі для вищої школи
Документи:
- Економіка та фінанси підприємства: методика розв`язання практичних задач [Текст] [Текст] : навч. посіб. / авт.: Л.О.Лігоненко, І.В.Височин, О.В.Корольова-Казанська [та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2010. – 335 с. – (Бібліотека сучасного фахівця). – ISBN 978-966-629-447-3 : 65.00.
- Економіка та фінанси підприємства: методика розв`язання практичних задач [Текст] [Текст] : навч. посіб. / авт.: Л.О. Лігоненко, І.В. Височин, О.В. Корольова-Казанська [та ін.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 335 с. – (Бібліотека сучасного фахівця). – ISBN 978-966-629-447-3 : 65.00.
- Економіка та фінанси підприємства [Текст] [Текст] : зб. наук. ст. студ. заоч.форми навчання,які здобувають освіт.-кваліфікац. рівень магістра за напрямом підготов."Економіка підприємства". ч.1 / редкол.: Л.О. Лігоненко (відп.ред.), І.О.Бланк, Л.Л.Стасюк. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 337 с. – 65.00.
- Березін, О. В. Ціноутворення в туристичному бізнесі[Текст] [Текст] : навч. посіб. / О. В. Березін, Ю. В. Карпенко. – Суми : Університетська книга, 2024. – 168 с. – ФТБ. – Бібліогр.: с. 159-166. – ISBN 978-966-680-715-4 : 213.00.
- Біловодська, О. А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] [Текст] : монографія / О. А. Біловодська. – Київ : Центр учбової літератури, 2018. – 461 с. – Бібілогр.: c. 380-431. – ISBN 978-617-673-763-6 : 300.00.
- Біловодська, О. А. Маркетингова політика розподілу [Текст] [Текст] : навч.посіб. / О. А. Біловодська. – Київ : Знання, 2011. – 495 с. – Бібліогр.: c. 492-495. – ISBN 978-966-346-665-1 : 57.00.
- Гавва, В. Н. Потенціал підприємства:формування та оцінювання [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / В. Н. Гавва, Е. А. Божко. – К. : ЦУЛ, 2004. – 221с. – ISBN 966-8365-24-0 : 20.00;31.90.
- Дугіна, С. І. Маркетингова цінова політика [Текст] : Навч.посібник / С. І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2005. – 392с. – ISBN 966-574-681-2 : 31.00.
- Круш, П. В. Оцінка бізнесу [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів III-IV рівнів акредитації / П. В. Круш, С. В. Поліщук. – К. : ЦУЛ, 2004. – 261с. – ISBN 966-8365-79-8 : 22.35.
- Литвиненко, Я. В. Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко. – Київ : Знання, 2010. – 294с. – (Вища освіта ХХІ століття). – Бібліогр.: с. 291-294. – ISBN 978-966-346-488-6 : 58.80.
- Ціноутворення в умовах ринку [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Літвінов, Л. А. Останкова, Т. М. Літвінова, О. В. Підгорна. – Київ : Центр учбової літератури, 2010. – 398с. – ISBN 9786110101066 : 72.00.
- Ціноутворення в умовах ринку [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Літвінов, Л. А. Останкова, Т. М. Літвінова, О. В. Підгорна. – Київ : Центр учбової літератури, 2017. – 398 с. – Бібліогр.: с. 354-355. – ISBN 978-611-01-0106-6 : 220.00.
- Окландер, М. А. Маркетингова цінова політика [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. – Київ : Центр учбової літератури, 2012. – 238 с. – Бібілогр.: c. 237-238. – ISBN 978-611-01-0316-9 : 50.00.
|