Електронний каталог
маркетинг у туризмі
Документи:
- Le business des vacances en pleine revolution [Текст] : Dossier international // Capital. – Paris : Prisma Press, 2005. – № 160. – C. 38-55.
- Как разработать правильную стратегию маркетинга [Текст] // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2012. – № 2. – С. 34-37.
- Тема номера: Маркетинг сферы туризма, отдыха и развлечений [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 7-8 (190-191). – С. 18-66.
- Golembski, G. The role of the public sector in developing tourism product strategies for tourism destinations [Текст] / G. Golembski // The Poznan University of Economics Review. – Poznan : Wyd. AE w Poznaniu, 2004. – Vol. 4, № 1. – C. 5-18.
- Patterson, I. Baby boomers and adventure tourism [Текст] : The importance of marketing the leisure experience / I. Patterson // World Leisure Journal. – Warszawa : Polico-Druk, 2002. – Vol. 44, № 2. – C. 4-10.
- Баранов, А. Е. Исследование туристической активности населения [Текст] / А. Е. Баранов // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 1 (81). – С. 29-36.
- Бобрицька, Н. Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями [Текст] / Н. Бобрицька // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 4 (85). – С. 39-47.
- Бойко, М. Ціннісно орієнтоване управління [Електронний ресурс] [Текст] = Value-Oriented Management : робоча програма/Course Outline / М. Бойко, Л. Романчук ; каф. менедж. готел.-ресторан. бізнесу. – 4-44/РП25. – Київ : ДТЕУ, 2025. – 15 с.
- Вертелєва, О. В. Електронний маркетинг туризму в контексті глобальних викликів [Текст] / О. В. Вертелєва // Економіка та держава. – Київ, 2010. – № 1. – С. 38-42.
- Гаврилюк, А. М. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні [Текст] / А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 13. – С. 84-91.
- Гаєвська, Є. Є. Суть маркетингу туристичних підприємств і етапи його розвитку [Текст] / Є. Є. Гаєвська // Вісник ДІТБ. – Д., 2007. – № 11. – С. 230-238. – (Економіка, організація і управління підприємствами (в туристичній сфері)).
- Горб, К. М. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку [Текст] / К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 6. – С. 5-8.
- Григорян, Е. Идеальный туризм: анализ предпочтений потребителей в отдельно взятом городе [Текст] / Е. Григорян // Маркетолог. – Москва, 2011. – № 5 (139). – С. 8-12.
- Дедученко, Е. А. Маркетинг национального продукта и государственная политика в отношении туристического бизнеса. Опыт Великобюритании, России и Китая [Текст] / Е. А. Дедученко, Е. А. Блинова // Маркетинг в России и за рубежом. – М., 2007. – № 5. – С. 92-96.
- Должикова-Поліщук, Л. В. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівень [Текст] / Л. В. Должикова-Поліщук // Економіка та держава. – Київ, 2013. – № 2. – С. 100-101.
- Заячковська, Г. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст] / Г. Заячковська // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 171-178.
- Кирилова, О. Маркетинг на ринку туристичних послуг [Текст] / О. Кирилова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 3. – С. 57-59.
- Клецковская, И. Прогнозирование ресторанной и гостиничной деятельности [Текст] / И. Клецковская // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2012. – № 2. – С. 50-53.
- Криховецький, І. З. Використання маркетингу на підприємствах туристичної галузі [Текст] / І. З. Криховецький // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 1. – С. 47-49.
- Криховецький, І. З. Інноваційна політика на прикладі маркетингових досліджень підприємств туристичної галузі [Текст] / І. З. Криховецький // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 1. – С. 16-19.
- Криховецький, І. З. Стан туристичного маркетингу в Івано-Франківській області [Текст] / І. З. Криховецький // Економіка та держава. – Київ, 2011. – № 2. – С. 104-107.
- Кудла, Н. Про застосування комплексу маркетингових заходів у сільському туризмі [Текст] / Н. Кудла // Економіка України. – Київ : Преса України, 2011. – № 2 (591). – С. 79-85.
- Магалецький, Г. Маркетингова політика підприємств готельного господарства України [Текст] / Г. Магалецький, А. Магалецький // Персонал. – Київ, 2010. – № 3-4 (147-148). – С. 80-85.
- Пекар, В. Всякому городу маркетинг и туризм [Текст] / В. Пекар, М. Клишина // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2011. – № 3. – С. 32-36.
- Ткешелашвілі, М. Л. Дослідження чинників, що визначають застосування методів управління суб'єктами туристичної діяльності [Текст] / М. Л. Ткешелашвілі // Проблеми науки. – Київ, 2010. – № 10. – C. 34-39.
- Цыбух, В. Маркетинг украинского туризма: новая стратегия [Текст] / В. Цыбух // Гостиничный и ресторанный бизнес. – 2002. – №6. – С.11-13.
- Чобаль, Л. Ю. Організаційні аспекти розвитку сільського туризму в Україні [Текст] / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 6. – С. 85-89.
- Шульгіна, Л. М. Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства [Текст] / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки. – К., 2005. – №10. – С.24-30.
- Шульгіна, Л. М. Маркетингова теорія продажу туристичного продукту [Текст] / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки. – К., 2005. – №4. – С.33-39.
- Шульгіна, Л. М. Сегментація вітчизняних споживачів закордонного туристичного продукту [Текст] / Л. М. Шульгіна // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – № 6. – С.41-47.
|