Електронний каталог
світовий туристичний ринок
Документи:
- Бондаренко, М. П. Позиціонування України на міжнародному туристичному ринку [Текст] / М. П. Бондаренко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2011. – № 1-2. – С. 47-50.
- Бурнацева, Э. Стратегии международных компаний на рынке гостиничных услуг [Текст] / Э. Бурнацева // Маркетинг. – Москва, 2009. – № 5 (108). – С. 50-64.
- Заячковська, Г. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст] / Г. Заячковська // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 171-178.
- Пасєка, С. Україна на міжнародному ринку туристичних послуг [Текст] / С. Пасєка // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 5-2. – С. 318-325.
- Самарцев, Е. Как нужно развививать туризм [Текст] / Е. Самарцев // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2010. – № 2. – С. 28-37.
- Ткачук, Т. Віртуальні франчайзингові туристичні мережі світу [Текст] / Т. Ткачук // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2018. – № 1. – С. 86-96. – (Економічні науки).
- Фрольченко, С. Управление туристской деятельностью: особенности регионального подхода [Текст] / С. Фрольченко // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2010. – № 9. – С. 43-49.
|