Електронний каталог
бізнес-моделі
Документи:
- Долгоиграющая бизнес-модель [Текст] // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2011. – № 12 (122). – С. 27-37.
- Популярные скидки: 4 маркетинговых урока от проектов коллективных скидок [Текст] // Маркетолог. – Москва, 2010. – № 8 (125). – С. 22-23.
- Jablonski, M. The geometry of a strategy and effective business models [Text] [Текст]. Part III : Enterprise management - new trends, concepts and perspectives / M. Jablonski // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 231-243.
- Азимбекова, А. К. Класифікація бізнес-моделей та її роль у менеджменті [Текст] / А. К. Азимбекова, У. А. Торекулова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 8 (158). – С. 8-14.
- Березной, А. Инновационные бизнес-модели в конкурентной стратегии крупных корпораций [Текст] / А. Березной // Вопросы экономики. – Москва, 2014. – № 9. – С. 65-81.
- Березной, А. ТНК на развивающихся рынках: в поисках успешной бизнес-модели [Текст] / А. Березной // Мировая экономика и международные отношения. – Москва, 2014. – № 10. – С. 5-17.
- Бортніков, Г. П. Порівняльний аналіз бізнес-моделей державних банків в Україні [Текст] / Г. П. Бортніков // Фінанси України. – Київ, 2019. – № 1. – С. 80-101.
- Валенцева, Н. И. Модернизация бизнес-моделей деятельности отдельных групп российских коммерческих банков [Текст] / Н. И. Валенцева, М. А. Поморина // Вестник Финансового университета (экономика, финансы, право). – Москва, 2016. – № 6. – С. 108-119.
- Ганущак-Єфіменко, Л. М. Бізнес-модель управління інноваційно активними підприємствами на ринку [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 7 (109). – С. 81-93.
- Григорська, Н. М. Формування концептуального підходу до системно-процесного управління економічною стійкістю підприємства [Текст] / Н. М. Григорська // Економіка та держава. – Київ, 2013. – № 8. – С. 118-122.
- Гриджук, Д. М. Управлінська структура сучасної бізнес-моделі банку [Текст] / Д. М. Гриджук // Економіка та держава. – Київ, 2018. – № 9. – С. 44-48.
- Гришова, І. Ю. Концепт циркулярної економіки в контексті забезпечення сталого розвитку [Текст] / І. Ю. Гришова, К. С. Нестерова // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2021. – № 4. – С. 88-94.
- Гросул, В. А. Ключові детермінанти визначення формату бізнес-модели підприємчств ресторанного госполдарства [Текст] / В. А. Гросул, Т. П. Іванова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – № 5. – С. 89-95.
- Гут, И. Маркетинг, продукты и бизнес-модели [Текст] / И. Гут // Marketing media review. – Київ, 2014. – № 5 (125). – С. 14-15.
- Дзинько, Т. Больше чем бизнес. Как инновационные бизнес-модели помогают решить глобальные проблемы, порожденные рыночной экономикой [Текст] / Т. Дзинько // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2011. – № 12. – С. 29-34.
- Дзюра, Б. "Блакитна економіка": нова модель стійкого розвитку [Текст] / Б. Дзюра, М. Чернота // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 7. – С. 34-38.
- Дмитрієва, Н. О. Оцінка ефективності провідних організаційно-економічних моделей функціонування міжнародної електронної торгівлі [Текст] / Н. О. Дмитрієва // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2010. – № 4-5 (51-52). – С. 53-64.
- Довгань, Ж. Підвищення ефективності діяльності банківських установ [Текст] / Ж. Довгань // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – № 3. – С. 92-103.
- Капелюшна, Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами [Текст] / Т. В. Капелюшна, О. М. Згурська // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2018. – № 3 (25). – С. 79-86.
- Кизенко, О. О. Розвиток концепції контролінгової діяльності на підприємстві: від аналітичного обліку до стратегічної трансформації [Текст] / О. О. Кизенко // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 2. – С. 77-81.
- Кнейслер, О. Трансформація світового страхового ринку в умовах запровадження нових бізнес-моделей та сучасних страхових технологій [Текст] / О. Кнейслер, Г. Кулина, І. Федорович // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2024. – № 2. – С. 41-54.
- Кузнецова, Т. Гонка за инновацией. Как конкурировать благодаря бизнес-модели [Текст] / Т. Кузнецова // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2011. – № 7. – С. 30-37.
- Куприянов, Л. М. Анализ проблем инновационного развития экономики России [Текст] / Л. М. Куприянов // Мир новой экономики. – Москва : Финансовый Ун-т при правительстве РФ, 2014. – №4. – С. 13-21.
- Кутепова, Э. Бизнес в стиле эндуро : [бизнес-модели] [Текст] / Э. Кутепова // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2013. – № 9 (139). – С. 30-33.
- Лоттенбах, Д. Цифровой тюнинг бизнеса: Как улучшить бизнес-модель компании при помощи цифровых технологий [Текст] / Д. Лоттенбах // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2010. – № 6. – С. 18-29.
- Лоттенбах, Д. Монетарный двор бизнеса : [управленческие решения] [Текст] / Д. Лоттенбах, М. Печерский // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2010. – № 11. – С. 40-43.
- Лоханова, Н. Напрями застосування поняття "бізнес-модель" в обліку і звітності: сучасні підходи [Текст] / Н. Лоханова // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2012. – № 9. – С. 20-25.
- Мазаракі, А. А. Концептуальні засади управління інноваційним розвитком підприємств сфери торгівлі [Текст] / А. А. Мазаракі, Л. І. Федулова // Підприємництво і торгівля. – Львів : Львівського ТЕУ, 2017. – № 21. – С. 20-25.
- Мельник, О. IT на аутсорсинг: есть ли польза от варягов? [Текст] / О. Мельник // Новости торговли. – Москва, 2011. – № 12 (154). – С. 92-95.
- Мовчаненко, І. В. Бізнес-модель: сутність та інноваційна складова [Текст] / І. В. Мовчаненко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 20. – С. 39-43.
- Набока, Ю. В. Формування бізнес-моделі рекреаційного підприємства на ринку медичного туризму [Текст] / Ю. В. Набока // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 15. – С. 42-46.
- Нагірна, М. Я. Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес-моделі B2B [Текст] / М. Я. Нагірна, О. І. Дорош // Економіка та держава. – Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2021. – № 10. – С. 80-85.
- Наторіна, А. О. Digital-трансформація діяльності підприємств [Текст] / А. О. Наторіна // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 4. – С. 90-93.
- Осадча, О. М. Напрями підвищення рівня конкурентного статусу авіакомпаній [Текст] / О. М. Осадча // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 16. – С. 61-63.
- Плотников, В. С. Бизнес-учет и интегрированная отчетность [Текст] / В. С. Плотников, О. В. Плотникова // Международный бухгалтерский учет. – Москва, 2014. – № 13 (307). – С. 25-34.
- Побережна, З. М. Методичні засади формування клієнтоорієнтованої бізнес-моделі авіакомпанії [Текст] / З. М. Побережна // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 9. – С. 64-68.
- Розман, А. Бізнес-модель підприємства роздрібної торгівлі [Текст] / А. Розман // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 3 (95). – С. 15-34.
- Розман, А. Механізм управління адаптивністю бізнес-моделі підприємства роздрібної торгівлі [Текст] / А. Розман, І. Денисенко // Економіст. – Київ, 2014. – № 4 (330). – С. 56-61.
- Рубин, Ю. Б. Рынок образовательных услуг: от качества к конкурентоспособным бизнес-моделям [Текст] / Ю. Б. Рубин // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 3. – С. 23-38.
- Сапир, Е. Сетевая бизнес-модель как фактор инновационного развития [Текст] / Е. Сапир // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 8 (146). – С. 373-379.
- Смерічевський, С. Ф. Business Model Canvas як універсальна концепція управління бізнесом компанії [Текст] / С. Ф. Смерічевський, О. І. Клімова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 9. – С. 11-14.
- Сокольский, М. Моделируя будущее. Как создавать инновационные бизнес-модели [Текст] / М. Сокольский // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2011. – № 7. – С. 20-29.
- Стив, Бланк Бережливый стартап изменит все [Текст] / Бланк Стив // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2013. – № 6 (137). – С. 12-20.
- Стоян, К. С. Необхідність підвищення рівня аналітичної культури туристичних підприємсив [Текст] / К. С. Стоян, В. В. Широка // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 2. – С. 110-114.
- Сухорукова, А. М. Бизнес-модель в теории реструктуризации [Текст] / А. М. Сухорукова, О. Н. Бекетова // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 3. – С. 3-11.
- Тарнавский, В. Капитальная стратегия: [бизнес-модель американского банка Capital One] [Текст] / В. Тарнавский // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2011. – № 11. – С. 57-62.
- Турський, І. В. Український вектор розвитку соціального підприємництва - пріоритет регіонального економічного розвитку [Текст] / І. В. Турський // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 8. – С. 22-26.
- Федулова, Л. Бізнес-моделі інноваційного розвитку підприємств торгівлі [Текст] / Л. Федулова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 3. – С. 48-64.
- Фролова, Л. В. Управління трансформацією бізнес-модели підприємства на основі моделювання вартісного розвитку [Текст] / Л. В. Фролова, О. С. Кравченко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 8 (158). – С. 506-515.
- Юшко, І. Управління бізнес-процесами банку у нестабільному конкурентному середовищі [Текст] / І. Юшко // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2014. – №11-12. – С. 101-110.
|