Електронний каталог
інноваційний маркетинг
Документи:
- Блакита, Г. Інтегральна оцінка інноваційності діяльності підприємства [Текст] / Г. Блакита, Г. Лановська // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 6(116). – С. 52-61.
- Близнюк, А. Інноваційна модель формування системи маркетингового менеджменту туристичних підприємств України [Текст] / А. Близнюк // Управлінські інновації. – Тернопіль : "Економічна думка ТНЕУ", 2013. – № 3. – С. 201-209.
- Городецька, Т. Б. Інноваційний маркетинг в стратегічному управлінні промисловим підприємством [Текст] / Т. Б. Городецька, А. Г. Іващенко, Л. В. Семерень // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2019. – № 2. – С. 28-33.
- Грошев, И. В. Бренд как "точка роста" территории инновационного развития [Текст] / И. В. Грошев, Ю. В. Шапкина // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 5 (91). – С. 28-40.
- Гудилина, Е. А. Насколько эффективен социально ориентированный маркетинг [Текст] / Е. А. Гудилина // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 6 (92). – С. 30-34.
- Измайлова, А. Инновационный маркетинг [Текст] / А. Измайлова // Компаньон. Стратегии. – Київ, 2012. – № 6 (127). – С. 20-24.
- Мальцева, А. А. Анализ конкурентной среды технопарка: методологические основы [Текст] / А. А. Мальцева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 1 (87). – С. 56-65.
- Млинко, І. Забезпечення інноваційної спрямованості маркетингових рішень на підприємстві [Текст] / І. Млинко // Управлінські інновації. – Тернопіль : "Економічна думка ТНЕУ", 2013. – № 3. – С. 194-200.
- Нижегородцев, Р. Маркетинговое сопровождение выведения инновационного товара на рынок [Текст] / Р. Нижегородцев, А. Горохова, Д. Секерин // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2014. – № 2. – С. 32-35.
- Туватова, В. Е. Методы инновационного маркетинга в ресторанном бизнесе [Текст] / В. Е. Туватова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 3. – С. 55-58.
- Фролов, Д. П. Управление маркетингом российской наноиндустрии [Текст] / Д. П. Фролов // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 2 (88). – С. 52-58.
- Чертков, А. С. Создание национального ювелирного бренда как стратегическая инновация [Текст] / А. С. Чертков // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 2. – С. 22-29.
|