Електронний каталог
споживча вартість
Документи:
- Глибовицкий, Е. Ценности среднего класса как основа для бизнеса [Текст] / Е. Глибовицкий // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2012. – № 6. – С. 21-26.
- Голышев, И. Г. Образовательная услуга как потребительская ценность [Текст] / И. Г. Голышев // Стандарты и мониторинг в образовании. – Москва, 2010. – № 5 (74). – С. 31-34.
- Палига, Є. М. Управління економічним зростанням корпорації з урахуванням динаміки споживчої цінності [Текст] / Є. М. Палига // Регіональна економіка. – Львів, 2011. – № 4 (62). – С. 109-117.
- Роганова, Г. О. Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості [Текст] / Г. О. Роганова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2018. – № 4. – С. 73-85.
- Сокольский, М. В погоне за трендом. Как учитывать изменения в ценностях потребителей [Текст] / М. Сокольский // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2012. – № 6. – С. 30-35.
- Харсун, Л. Логістичні інструменти протидії інфляції [Текст] / Л. Харсун // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2017. – № 2(91). – С. 71-81. – (Економічні науки).
- Хохич, Д. Г. Взаємовплив динаміки зростання споживчих цін та інфляційних очікувань в Україні [Текст] / Д. Г. Хохич // Фінанси України. – Київ : "Академія фінансового управління", 2020. – № 4. – С. 64-81.
|