Електронний каталог
цифровий маркетинг
Документи:
- Пять способов улучшить клиентский опіт в мобильном шопинге [Текст] // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2020. – № 10. – С. 34-36.
- Артющенко, В. Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 5. – С. 52-55.
- Босовська, М. Цифрова трансформація технологій маркетингу [Текст] / М. Босовська, Л. Бовш, А. Охріменко // Scientia Fructuosa. – Київ, 2022. – ч. 4 (144). – С. 52-71. – (Економічні науки).
- Зайцева, О. Соціальний медіамаркетинг у системі бізнес-взаємодії підприємства [Текст] / О. Зайцева, В. Шукліна, О. Воскресенська // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 2(148). – С. 39-46. – (Економічні науки).
- Кравцова, Т. Використання маркетингового підходу в діяльності органів публічного управління медичною сферою [Текст] / Т. Кравцова, О. Лащенко, О. Кравцов // Аспекти публічного управління. – Дніпро : Грані, 2021. – № 4. – С. 72-84.
- Мельниченко, О. Маркетингові цифрові інструменти у просторі брендів лікарських засобів [Текст] / О. Мельниченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 5 (136). – С. 98-109. – (Економічні науки).
- Монтрін, І. Цифровий маркетинг: європейські тренди [Текст] / І. Монтрін // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2022. – №4(44). – С. 29-45.
- Наторіна, А. О. Маркери цифровізації взаємодії з клієнтом [Текст] / А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2018. – № 3. – С. 79-85.
- Недопако, Н. М. Інструменти цифрового маркетингу: теоретичний аспект [Текст] / Н. М. Недопако // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2020. – № 2. – С. 43-48.
- Окландер, М. Професійний стандарт "фахівець з цифрового маркетингу" [Текст] / М. Окландер, І. Златова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 4. – С. 64-69.
- Окландер, М. Розвиток проектів неформальної маркетинг- освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / М. Окландер, Р. Шемчук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 2. – С. 49-71.
- Печерский, М. Высший пилотаж маркетинга: Инструкция по планированию, конструированию и запуску сообщества бренда [Текст] / М. Печерский // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2010. – № 9. – С. 37-43.
- Пономаренко, І. Штучний інтелект у цифровому маркетингу [Текст] / І. Пономаренко // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 3 (155). – С. 58-70. – (Економічні науки).
- Ромат, Е. Потятие цифрового (DIGITAL) маркетинга и его основные характеристики [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 21-27.
- Черненко, О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 3. – С. 4-11.
- Янковець, Т. Автоматизація цифрового маркетингу [Текст] / Т. Янковець // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – ч. 2(154). – С. 101-117. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Вебсайт у цифровому маркетингу [Текст] / Т. Янковець // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 4(150). – С. 85-104. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Концепція метамаркетингу в економіці вражень [Текст] / Т. Янковець // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 6 (158). – С. 97-118. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Мобільні технології цифрового маркетингу в електронній комерції [Текст] / Т. Янковець // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ : ДТЕУ, 2024. – № 2 (133). – С. 86-100. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом [Текст] / Т. Янковець // Scientia Fructuosa. – Київ, 2022. – ч. 5 (145). – С. 93-112. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Цифровий маркетинг брендів у соціальних медіа [Текст] / Т. Янковець // Товари і ринки. – Київ : ДТЕУ, 2024. – №1 (49). – С. 27-52.
- Янковець, Т. Цифровий маркетинг та дизайн вражень у розрібній торгівлі [Текст] / Т. Янковець // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2023. – ч. 6 (152). – С. 51-63. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Цифровий інструментарій брендингу територій [Текст] / Т. Янковець, І. Левицька // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – ч. 4 (156). – С. 58-81. – (Економічні науки).
- Янковець, Т. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій [Текст] / Т. Янковець, К. Медведєва // Scientia Fructuosa. – Київ, 2022. – ч. 4 (144). – С. 72-83. – (Економічні науки).
- Яцюк, Д. В. Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу [Текст] / Д. В. Яцюк // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 7. – С. 70-74.
|