Електронний каталог
маркетинг у банку
Документи:
- Барановский, К. Деньги на продажу. Маркетинг в банковском секторе [Текст] / К. Барановский // Отдел маркетинга. – Київ, 2011. – № 2. – С. 2-5.
- Васильєва, Т. А. Оцінювання ефекту від застосування інструментів маркетингових комунікацій банку [Текст] / Т. А. Васильєва, О. В. Радченко, Я. М. Кривич // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2014. – № 7-8 (1). – С. 65-68.
- Герасимчук, В. Особливості впровадження CRM-системи в банківських установах [Текст] / В. Герасимчук, С. Роговський // Банківська справа. – Київ, 2012. – № 4 (106). – С. 21-30.
- Ильясов, С. М. Маркетинг и его роль в системе управления коммерческими банками [Текст] / С. М. Ильясов // Банковское дело. – Москва, 2013. – № 2 (230). – С. 72-75.
|