Електронний каталог
маркетингові рішення
Документи:
- Итоги работы лакокрасочной отрасли в 2013 г. [Текст] // Лакокрасочные материалы и их применение. – Москва, 2014. – № 3. – С. 10-16.
- Голубков, Е. П. Использование иерархических структур при обосновании маркетинговых решений [Текст] / Е. П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 5 (85). – С. 4-16.
- Григорук, П. Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільстіва [Текст] / П. Григорук // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 7 (145). – С. 16-26.
- Григорук, П. Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень [Текст] / П. Григорук // Економіст. – Київ, 2011. – № 6 (296). – С. 57-60.
- Длигач, А. Формирование стратегических маркетинговых решений [Текст] / А. Длигач // Маркетинг-комплект: Маркетинг и реклама + Маркетинговые исследования в Украине. – Харків, 2014. – № 9 (216). – С. 26-31.
- Млинко, І. Забезпечення інноваційної спрямованості маркетингових рішень на підприємстві [Текст] / І. Млинко // Управлінські інновації. – Тернопіль : "Економічна думка ТНЕУ", 2013. – № 3. – С. 194-200.
|