Електронний каталог
маркетингова діяльність підприємства
Документи:
- Бєловолова, Н. М. Удосконалення методичних підходів до управління маркетинговою діяльностю підприємств машинобудування [Текст] / Н. М. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – № 2 (165). – С. 109-111.
- Корінєв, В. Л. Система фінансового контролінгу в умовах маркетингової діяльності підприємства [Текст] / В. Л. Корінєв // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2012. – № 5 (68). – С. 135-139.
- Лабурцева, О. Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику [Текст] / О. Лабурцева // Товари і ринки. – Київ : КНТЕУ, 2017. – № 2. – С. 28-39.
- Лазоренко, Л. В. Управління маркетинговою діяльностю підприємства [Текст] / Л. В. Лазоренко // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2019. – № 3. – С. 13-17.
- Логвіна, Ю. Організація стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] / Ю. Логвіна // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 112-119.
- Лукан, О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства [Текст] / О. Лукан // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2014. – № 5 (97). – С. 42-51.
- Марусей, Т. В. Впровадження CRM - систем у маркетингову діяльність підприємства [Текст] / Т. В. Марусей // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 6. – С. 87-89.
- Петриняк, А. Я. Оцінка ефективності системи управління підприємства ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод Оскар" [Текст] / А. Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 4. – С. 90-95.
- Потапова, Н. А. Эффективность маркетинга является критерием качества функционирования предприятия [Текст] / Н. А. Потапова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 4. – С. 24-25.
- Пшенишнюк, І. О. Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект [Текст] / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. – Київ, 2011. – № 7. – С. 67-69.
- Решетнікова, І. Л. Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг [Текст] / І. Л. Решетнікова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 4 (68). – С. 66-69.
- Савчук, А. Ефективність маркетингової діяльності підприємств [Текст] / А. Савчук // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2015. – № 5 (103). – С. 27-38.
- Струпинська, Н. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства [Текст] / Н. В. Струпинська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 17. – С. 93-97.
- Хорішко, К. С. Забезпечення інвестиційної привабливості підприємства через формування його потенціалу у виробничо-господарській збутовій і маркетинговій діяльності [Текст] / К. С. Хорішко // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 2. – С. 54-56.
- Штефанич, Д. Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства [Текст] / Д. Штефанич, О. Дячук // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2013. – № 2. – С. 44-53.
|