Електронний каталог
Класифікатори
М
маркетингова цінова політика
Документи:
Корінєв, В. Л.
Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємства [Текст] / В. Л. Корінєв // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2015. – № 4. – С. 62-68.
Лабурцева, О. І.
Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика [Текст] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. – Київ, 2015. – № 5. – С. 24-27.
Сагайдак, М. П.
Формування цінової політики підприємства на засадах рефлексивного управління та внутрішнього маркетингу [Текст] / М. П. Сагайдак // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 20. – С. 23-27.
Суслова, Т.
Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг [Текст] / Т. Суслова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2011. – № 1 (65). – С. 42-45.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'