Електронний каталог
маркетинг в Україні
Документи:
- Основные тенденции развития украинского маркетинга в зеркале мнений украинских экспертов [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2011. – № 1 (173). – С. 16-27.
- Тема номера: Маркетинг в Украине: что было, что будет? [Текст] // Маркетинг и реклама. – К., 2008. – № 9. – С. 11-74.
- Ковальчук, С. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку [Текст] / С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 3. – С. 18-33.
- Куденко, Н. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні [Текст] / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища школа. – Київ, 2011. – № 12. – С. 87-92.
- Лылык, И. Маркетинговые исследования в Украине через призму мировых тенденций [Текст] / И. Лылык // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 5. – С. 4-15.
- Проскуликов, Е. Украинский маркетинг: что достигнуто и что впереди [Текст] / Е. Проскуликов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 18-21.
- Пудова, Д. Он-лайн исследования в Украине [Текст] / Д. Пудова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 5. – С. 16-20.
- Семенов, Н. Рынок интернет-маркетинга в Украине [Текст] / Н. Семенов // Маркетинг и реклама. – Київ, 2010. – № 1 (161). – С. 46-51.
- Старостіна, А. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку [Текст] / А. Старостіна // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 4-9.
- Степанова, А. Центры принятия решений пока у нас вне маркетинга [Текст] / А. Степанова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 24-25.
- Черненко, О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 3. – С. 4-11.
|