Електронний каталог
соціальні медіа
Документи:
- Эффективность маркетинга и рекламы в социальных медиа [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 4. – С. 38-41.
- Бондаренко, А. Социально ориентированный сервис. Клиент-сервис в условиях развития высоких технологий и социальных медиа [Текст] / А. Бондаренко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2012. – № 2. – С. 31-36.
- Вільгуцька, Р. Б. Вплив соціальних медіа на побудову організаційної структури управління підприємств [Текст] / Р. Б. Вільгуцька // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ"ДКС Центр", 2021. – № 21. – С. 72-77.
- Данишевская, О. Г. Стратегии неслучайного продвижения, или как правильно "шуметь" в социальных медиа [Текст] / О. Г. Данишевская // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2011. – № 5 (47). – С. 276-289.
- Добровольська, К. ESOMAR: Керівництво з досліджень у соціальних медіа [Текст] / К. Добровольська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 3 (72). – С. 57-68.
- Живага, О. В. Сучасні соціальні медіа як інструмент популяризації науки в умовах інформаційного суспільства [Текст] / О. В. Живага, О. В. Вовченко, Н. С. Петренко // Наука та наукознавство. – Київ, 2020. – № 4. – С. 88-109.
- Ісаєнко, О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання [Текст] / О. О. Ісаєнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2017. – № 4. – С. 86-91.
- Корчинський, А. Адвокати бренду як ефективеий інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / А. Корчинський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 5. – С. 43-52.
- Новиков, Л. Самоидентификация в социальных медиа. Рефлексии рекламщика [Текст] / Л. Новиков // Стратегии. – Киев, 2014. – № 1-2 (143). – С. 48-51.
- Піпченко, Н. О. Імідж України у блогосфері [Текст] / Н. О. Піпченко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2014. – № 1-2. – С. 7-10.
- Струнгар, В. Бібліотека і соціальні медіа: термонологічно-понятійний аспект [Текст] / В. Струнгар // Бібліотечний вісник. – Київ, 2014. – №6. – С. 23-27.
- Файвішенко, Д. Блогінг [Електронний ресурс] [Текст] = Blogging : програма/Course Summary / Д. Файвішенко, К. Федоришина ; каф. журналістики та рекл. – 17-36/П24. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 20 с.
- Юлія, Б. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Б. Юлія // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 5. – С. 16-21.
|