Електронний каталог
реклама в соціальній мережі
Документи:
- Вороненко, І. Тенденції структурних змін у розповсюдженні реклами [Текст] / І. Вороненко, А. Скрипник, Ю. Нам'ясенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2018. – № 2. – С. 55-65.
- Петрова, К. Н. Реклама в социальных сетях: малобюджетные технологии маркетинговых коммуникаций [Текст] / К. Н. Петрова, Т. С. Третьякова // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2011. – № 6 (48). – С. 362-373.
- Янковець, Т. Цифрова реклама мета ADS у соціальних мережах [Текст] / Т. Янковець, Д. Ніколаєв // Scientia Fructuosa. – Київ : ДТЕУ, 2024. – ч. 5 (157). – С. 76-88. – (Економічні науки).
|