Електронний каталог
маркетинг на підприємстві
Документи:
- Банщиков, П. Можливості використання інтернет-технологій у маркетинговій діяльності компаній [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій, І. Ващенко // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2018. – № 6. – С. 20-31.
- Благун, І. С. Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств [Текст] / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 46-49.
- Бугаєнко, С. А. Удосконалення механізму формування комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості [Текст] / С. А. Бугаєнко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 3. – С. 86-89.
- Зеремба, В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств [Текст] / В. П. Зеремба // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 15. – С. 82-87.
- Зозулев, А. В. О необходимости перехода отечественных предприятий к формированию интегрированных корпоративных маркетинговых стратегий [Текст] / А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 5 (212). – С. 57-63.
- Зозулев, А. В. Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия [Текст] / А. В. Зозулев, К. А. Полторак // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 4 (211). – С. 46-52.
- Калиниченко, М. П. Гармонізація соціально-трудових відносин у системі маркетингового управління підприємством [Текст] / М. П. Калиниченко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 54-57.
- Кипрушенков, Р. Чтобы все работало. Внедрение процессного подхода к управлению маркетингом в компании [Текст] / Р. Кипрушенков // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2012. – № 1. – С. 33-39.
- Левків, Г. Я. Алгоритм розробки стратегічного плану маркетингового менеджменту на підприємствах АПК [Текст] / Г. Я. Левків // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 4. – С. 99-105.
- Малигіна, В. Д. Маркетингове середовище підприємств продуктів дитячого харчування в Україні [Текст] / В. Д. Малигіна, І. А. Оносова, О. В. Булгакова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – № 4 (60). – С. 91-101. – (Економічні науки).
- Мартиненко, Д. О. Планування як системний процес формування перспективного спрямування маркетингу [Текст] / Д. О. Мартиненко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 1 (76). – С. 81-84.
- Могилевская, О. Ю. Инновационная модель маркетингового управления промышленным предприятием [Текст] / О. Ю. Могилевская // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 9. – С. 25-30.
- Ніколіна, В. Технологічні, організаційні й маркетингові інновації на малих і середніх підприємствах [Текст] / В. Ніколіна // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 7 (145). – С. 268-278.
- Новикова, І. В. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств телекомунікацій [Текст] / І. В. Новикова // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 3. – С. 61-64.
- Орлов, В. Концептуальні основи управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці підприємств [Текст] / В. Орлов // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 10 (148). – С. 153-159.
- Семчук, Ж. В. Інноваційно-інвестиційний розвиток виробничого підприємства як складова його конкурентоспроможності в системі маркетингу [Текст] / Ж. В. Семчук, Р. М. Скриньковський // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 9. – С. 6-9.
- Смолянюк, О. В. Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях підприємств [Текст] / О. В. Смолянюк // Економіка та держава. – Київ, 2013. – № 5. – С. 105-108.
- Соломянюк, Н. М. Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах [Текст] / Н. М. Соломянюк // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 7-8. – С. 87-89.
- Тувайкин, В. О. Маркетинг на підприємствах харчування [Текст] / В. О. Тувайкин // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2012. – № 5 (68). – С. 178-181.
- Тунік, А. Г. Формування асортиметної політики в ТОВ "Амстор" при дослідженні попиту на продукцію [Текст] / А. Г. Тунік // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємництво. – Запоріжжя, 2014. – № 1 (76). – С. 119-122.
- Фарафонова, Н. В. Особливості формування маркетингового потенціалу аграрних підприємств [Текст] / Н. В. Фарафонова // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2013. – № 11-12. – С. 78-81.
- Шабельник, Т. Основні принципи маркетингового-орієнтованого управління фармацевтичним ринком [Текст] / Т. Шабельник // Економіст. – Київ, 2014. – № 4 (330). – С. 50-52.
- Шаповал, О. Ф. Управління інформаційними системами маркетингу на підприємстві [Текст] / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – №3. – С. 147-150.
- Шиманська, А. Класфікація витрат на збут промислового підприємства [Текст] / А. Шиманська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 5 (86). – С. 24-28.
- Шимко, А. В. Організаційне забезпечення застосування маркетингових технологій на торговельних підприємствах [Текст] / А. В. Шимко // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2014. – № 4 (72). – С. 94-98.
- Щербина, М. В. Маркетинговая политика компаний - "локомотивов" рынка экокосметики [Текст] / М. В. Щербина, Д. Д. Федорова // Мир новой экономики. – Москва : Финансовый Ун-т при правительстве РФ, 2014. – №4. – С. 58-62.
|