Електронний каталог
лояльність клієнтів
Документи:
- Вернуть лояльность клиентов... Рынок газированных напитков [Текст] // Мир продуктов. – Київ, 2013. – № 7 (96). – С. 52-56.
- Спец-проект "программа лояльности" [Текст] // Отельер & Ресторатор. – Київ, 2017. – № 3. – С. 46-48.
- Аксак, Н. Система лояльности - путь к сердцу клиента [Текст] / Н. Аксак // FOOD UA. Продукты Украины. – Київ : Рема-Принт, 2012. – № 5 (36). – С. 8-10.
- Бойко, М. Суб'єктні технології у готельному бізнесі [Текст] / М. Бойко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2016. – № 4(108). – С. 104-113.
- Голованова, М. Лояльность клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / М. Голованова, З. Каменєва // Маркетинг в Україні. – Київ, 2019. – № 1. – С. 43-45.
- Гузеева, Ю. В. Особенности формирования лояльности клиентов в современных банках [Текст] / Ю. В. Гузеева // Банковские услуги. – Москва, 2012. – № 7. – С. 17-23.
- Зозуля, Д. Незнакомые каналы: [мотивация партнеров по продажам] [Текст] / Д. Зозуля, А. Такида // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2012. – № 5. – С. 27-29.
- Квахненко, К. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Затова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 3. – С. 32-38.
- Коноплянгникова, М. Персоналізація як стратегія лояльності в електронній комерції [Текст] / М. Коноплянгникова // Товари і ринки. – Київ : ДТЕУ, 2024. – №1 (49). – С. 4-26.
- Малахівська, Г. В. Особливості комплексного управління лояльністю клієнтів авіакомпаній в системі сталих взаємовідносин на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / Г. В. Малахівська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 2. – С. 117-125.
- Пак, Я. Выгода от лояльности: где искать? [Текст] / Я. Пак // Рестораторъ. – Київ, 2013. – № 4 (102). – С. 30-32.
- Петруха, Т. Роль менеджера в создании клиентоорентированного бизнеса [Текст] / Т. Петруха // Рестораторъ. – Київ, 2018. – № 11. – С. 60-62.
- Потппова, Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами [Текст] / Н. Потппова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 7-8. – С. 24-26.
- Спивакова, С. Лояльность - это глубинные отношения людей [Текст] / С. Спивакова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 7-8. – С. 27-29.
|